23. jan 2006 Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 30
Hjælp KattePension- Nordjylland Hjælp KattePension- Nordjylland
Hej Vil høre om der er nogle af jer der har erfaringer med at have kat i pension i Nordjylland. Skal selv have booket en plads sidst i august, da vi skal ud og rejse en uge. Men ved ikke hvor endnu. Så skriv gerne om dine oplevelser gode som dårlige.
Er der evt nogle om kender til privatpassere??
Mvh Lykke og Tinka :0)
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 23
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Jeg bor selv på sjælland, og når jeg er ude og rejse er mine katte indlogeret dér!!
De får nus, kæl, mad flere gange dagligt, frisk vand, ordnet kattebakke, gåture (eller indhegning udenfor som hører til deres "værelse/bur"..
Der er meget hygiejnisk, og Lone (opdrætteren og ejeren af pensionen) skifter tøj for hver gang hun er ude i pensionen.
Du kan gå ind på www.lindskjalv.dk og så gå ind undet Catmilla, og så se billeder af stedet.
Der er utroligt hyggeligt, og din katte vil med 100% garanti have det godt der. :0)
Jeg stoler ikke på andre end dem mht mine katte og pension. Så kan jeg tage på ferie med god samvittighed.
God fornøjelse og held og lykke
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 30
Har lige været et smut forbi siden, og må sige at det ser virkelig godt ud. Som du selv siger, kan man kun selv nyde ferien hvis man stoler 100 % på dem, som har med ens kat at gøre. Vil helt sikkert prøve at kontakte Lone og høre nærmer. Så mange tak for tippet.:0)
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 108
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 19
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 30
Er det den pension som ligger Carit Etlars Gade 16?? Den ligger ca 200 meter fra hvor jeg bor.. Har overvejet at kigge forbi for at se forholdene deroppe..
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Lone er sådan en dejlig pige, og jeg er sikker på at du også vil kunne mærke hendes varme og kærlige væsen når du snakker med hende.
HUn har jo desuden den politik at ALLE katte der kommer i pension hos dem skal være vaccinerede indenfor et år, og hvis kattene bliver syge imens de er hos hende, bliver de straks beset af dyrlæge, får medicin hvis nødvendigt, og ekstra omsorg og nus.
Man kan endda bestille special-menu til ens misser mens man er væk, så den kan få daggammel kylling, tun, rejer, kogt kylling osv. Det er skøøønt.
Kan virkelig ikke forestille mig et bedre sted at have sine katte i pension. - Eller at købe sin kat.. hehe.. (kan man mon se at jeg eeelsker Lone, hendes opdræt og hendes katte?? - Og at det er dér jeg har købt Dufa? ;0))
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 29
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Svar: 2
Hjælp KattePension- Nordjylland