2.118 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Hævet næse og slimhinde Hævet næse og slimhinde
Det startede med, at hendes slimhinde var hævet, så begyndte hun at have slim/snot i næsen og nyse en del. (kun i højre side) Vi tog hende til dyrlægen, som gav os nogen piller, men hun nægtede at spise dem, og dyrlægen foreslog, at vi gav det lidt tid. I dag da jeg kom hjem var højre side af hendes næse ret hævet..
Hun skal naturligvis til dyrlægen, men vil bare høre om nogen af jer, har oplevet noget lign.? Hun er en ældre kat på 14 år, men er frisk, også mens dette har stået på, hvilket har gjort, at vi valgte at give det lidt tid for at se, om det ikke kunne gå væk af sig selv.
0 synes godt om
nov 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Håber at du i fremtiden tænker dig om, inden du sender sådan noget afsted på internettet - for sådan en kommentar er da fuldstændig ubrugelig!
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
og jo jeg kender det godt - da jeg var på kv var jeg dog den bedste til at få piller i kattene. Men hjemme kender kattene mig FOR godt.
har lige haft lidt snøfteri, men det gik over af sig selv. hvilket da det også oftes gør. det hvor man bør overveje at gøre mere er når de ikke spiser, har feber, eller der går længere tid. For ellers kan en rask kat godt klare det.
mit bedste råd er nok at snakke med din dyrlæge. For det skal være sådan at både du og katten har det godt - forstået på den måde at hvis du ikke følger dig tryg ved at se tiden an, ja så bør der gives noget andet.
jul 2013
Følger: 4 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 36 Svar: 406
TS: Du kan som regel få en indsprøjtning i stedet for, det har jeg før fået gjort ved min gamle kat. Super æv at din kat er blevet syg. Ønsker den alt god bedring! Flot at en så gammel kat har været så rask!
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
nov 2015
Vi har prøvet at stryge hende på halsen, men har slet ikke tænkt på, at vand nok også ville hjælpe..
Nu ser vi hvad dyrlægen siger, håber på det bedste.. Blev simpelthen så forskrækket, da jeg bemærkede hævelsen
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Mht. piller så har i nok prøvet at gemme pillerne i noget specielt lækkert?....
Jeg kunne heller ikke give min gamle kat piller
God bedring med katten.
nov 2015
Jep vi har prøvet med adskillige "delikate" ting, men hun spiste det ikke.. Det har ikke været et så stort problem før. Jeg ved ikke, om pillen kan have en smag eller duft, som hun ikke bryder sig om
dec 2006
Ja, jeg tror godt at piller kan have en grim lugt. I gamle dage gav jeg desværre mine hunkatte p-piller, og det gik nemt ved at gemme dem i en lækkerbid, men ormekurspiller gik det knapt så gelinde med.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 386 Katte: 4 Emner: 190 Svar: 7.284
Dog har jeg også én hvor det er totalt umuligt - så den får en sprøjte.
God bedring med katten.
NB Hvis det er Flagyl, så smager de hæsligt!
dec 2006
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 38
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 38
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 386 Katte: 4 Emner: 190 Svar: 7.284
Hævet næse og slimhinde