{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat og juletræ
  • #1   10. dec 2015 Vi har fået juletræ i år, og grundet samme overvejelser som du, har jeg valgt kun at pynte med plastikkugler, så de ikke smadres.
    Juletræet stod færdigpyntet omkring et kvarter, før den ene løb et par meter med det, fordi han blev viklet ind i lyskæden.
    Men siden da har de faktisk ladet det stå, og jeg er rigtig glad for mit juletræ.

    Begge vores katte er 1½ år gamle, hvis det har nogen betydning smiley


  • #2   10. dec 2015 Peanut kravler op og henter julepynten for så at maltraktere det når den kommer ned med det. Men det er så et meget lavt juletræ og kun med papir pynt. Så vores juletræ står nærmest tomt, det er ikke så pænt smiley

  • #3   10. dec 2015 Her er juletræet kunstigt, og alt der er på træet, kan holde både til kattene og til mit barnebarn på 5 som er infantil autist, og hun har pyntet trøst hvergang hun har været her i december smiley og både hun og kattene henter pynt ned igen, men kun fra de nederste grene.
    Mitti var på vej op i midten af det en enkelt gang, før det blev pyntet, jeg brugte min nej lyd, og han stoppede, og jeg har ikke set ham gøre det siden.
    Juletræsdugen har så været lidt af et problem, derfor ligger der et par fliser på smiley den ene holder lys kædens ledning på plads, men også dugen, så de ikke får væltet det hele smiley
    Begge mine ligger en del af dagen under træet, og Mitti gemmer sin bolt under dugen, og den skal findes igen.
    Ja idag kom han med min bademåtte ind i stuen, med bolten inden i smiley så lige nu ligger han på en sammen krøllet bademåtte ved siden af mig her i stuen.


    profilbillede
  • #4   10. dec 2015 Ja her bor der altså katte, og der holdes også jul smiley

    profilbillede
  • #5   11. dec 2015 Hehe. Her er juletræet altid kun pyntet fra midten og ned. Det er ikke kønt, men nødvendigt, og det starter altid en række af jokes omkring at jeg er familiens "crazy catlady". Mine katte kravler ikke i træet, men de nupper alt hvad de kan nå smiley Alle kugler er af plast så de ikke smadre hvis de ryger ned, alt pynt er noget der kan erstattes (altså ingen af arvestykkerne fra bedstemor), og vi har en bred og solid bund, så det ikke vælter hvis de vælger at kravle op. Jeg køber altid en stor pakke kattelegetøj (mus, bolde m.m) til mislingerne som de får når træet kommer ind. Det tager lidt af opmærksomheden. Mit bedste råd er at du holder øje med hvordan dine katte reagere på det, og hvilken del de finder spændende, og så tag den derfra smiley hver gang du hænger et stykke pynt på, så tænk på om det er noget der kunne være skadeligt hvis dine katte tygger på det. Det er ikke farligt at dine katte splitter et julehjerte ad fx. men en stjernekaster er en dårlig ide smiley men prøv dig lidt frem smiley nogle katte er fuldkommen ligeglade med træ og pynt.

  • #6   11. dec 2015 Vi har købt de her og vores katte er vilde med dem. Når man kaster dem hopper de i alle retninger, og kattene kan også løbe rundt med dem i munden smiley de er perfekte at fjerne opmærksomheden med. http://m.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/alle_kattelegetojs_produkter/bolde_/458144

  • #8   12. dec 2015 Det er faktisk næsten ligesom at have meget små børn..... Som kan nå alt smiley

Kommentér på:
Kat og juletræ

Annonce