798 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Karina D
Karina D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hankilling diger på vores ældre hun kat Hankilling diger på vores ældre hun kat

Vi har en hun kat på ca. 1 1/2år og har nu fået en lille ny han killing på 12 uger.. De har they rigtig godt imod hinanden og leger, spiser og sover sammen.. Det er jo fantastisk.. MEN, den lille hankilling diger på hende og hun siger ikke noget til det. Hun nærmest indbyder til det... Skal de have lov? Eller bør vi skille dem ad når vi tager dem i det? Gode råd søges!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hankilling diger på vores ældre hun kat
  • Karina D
    Karina D Tilmeldt:
    feb 2011

#2   10. dec 2015 Vi har jo kun sælgers ord på det.. Men efter størrelsen at bedømme så var han 12 uger da vi fik ham.. Hunkatten får p-piller og han skal kastareres til januar..

• #4   10. dec 2015 Det er ikke unormalt - den er så heldig at have en der lægger patte til.

12 uger er for rigtig mange killinger for tidligt .....

• #6   10. dec 2015 Hvis de begge hygger sig med det, er det ingen skade til smiley Hun skal nok sige fra, når hun ikke gider mere smiley

• Karina D
    Karina D Tilmeldt:
    feb 2011

#7   10. dec 2015 Tak for jeres svar, dejligt at vide at når han Dier På hende så er det helt ok.. Hvad angår neutralisering, vælger vi lige at tage hende med! Dog troede jeg at 12 uger var helt ok for killingerne at forlade moderen.. ?? Kan ikke se det skulle være for tidligt, specielt når vi har den anden kat til at "lære den op"

• #9   11. dec 2015 Killinger der er 12 uger er ikke i samme grad psykisk stærke som dem der har fået et par uger. Det kan både jeg og de jeg har leveret killinger til bekræfte

Og det er ikke fordi jeg ikke kan slippe killingerne - det er fordi det gavner dem og så gavner det også den nye ejer og i sidste ende mig.

Det koster jo at have dem gående - så det er ikke for sjov ....

Kommentér på:
Hankilling diger på vores ældre hun kat

Annonce