{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

sidste nyt fra Kalle {{forumTopicSubject}}

så var Kalle hos dyrlægen - kun til test i første omgang. venter lige med neu til efter jul.

men han var heldigvis negativ smiley

var også en tur på vægten: 1.91 kg - altså han blev vejet i mandags og her sagde vægten 1,8 kg, og han har faktisk haft lidt dårlig mave mandag og tirsdag, som er over igen.

han har mødt nogle af kattene her i eftermiddag, har været en tur i køkkenet og i gangen og så bar jeg ham rundt. han er god til at sætte de store på plads. så det skal nok gå. jeg skal lige ud og hente hø til hypperne og så kommer han med i stuen. håber at han kan få lov til at gå med de andre i nat. det er meget nemmere end at han skal ind på værelset,.

køreturen gik super fint. lagde sig bare i kassen og lå og kiggede lidt ud. på vejen hjem sov han.
han er ikke den mest snakkende kat.

min dyrlæge mente at der var noget perser i ham, både af udseende og væremåde. han har også meget pels


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sidste nyt fra Kalle
  • #1   16. dec 2015 super at han ikke har noget grimt med sig og kan introduceres rigtugt til de andre smiley

  • #3   16. dec 2015 Jeg er enormt glad for at du tester dine for virus inden de "bydes velkommen". Det er de mest modbydelige sygdomme og kommer i stimer - især her i sdr.jylland og på Fyn.
    Jeg får også mine testet konsekvent, der flytter ikke en FIV kat ind her.
    Akut syg eller rask smittebærer, måske bliver jeg upopulær, men de bliver altså aflivet med det samme - først som sidst, for det handler kun om tid og lidelser for både kat og ejer.
    Velkommen til Kalle.


  • #4   16. dec 2015 her på langeland er er rigtig meget af både aids og leukæmi - og vi har en del katte rendene, da vores nabo foder dem.
    og jeg ved ikke hvem der er far til Kalle.

    her til aften fik han lov til at komme med i stuen. han lå bare og snork sov i en hængekøje på kradsetræet. Men han sætter godt nok alle de store på plads. og han tror at alt legetøjet ( har rigtig meget- 2 kasser) er hans. Han er ikke enebarn for ingenting

    hans mor fik en hunkilling i foråret, men den snuppede en af hankattene. så fik hun så Kalle i august, igen kun 1 killing.


Kommentér på:
sidste nyt fra Kalle

Annonce