1.119 visninger
|
Oprettet:
Øredråber?! {{forumTopicSubject}}
Niels har lige været ved dyrelægen for at blive neutraliseret.. Ved samme lejlighed fandt dyrelægen noget i hans øre.. Der har været øremider på besøg..
Nu er mit spørgsål så hvordan jeg nemmest kan gi han disse øredråber uden at blve revet til plukfisk?
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 72 Svar: 141
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 21
Desuden har vi selv samme dag fået en lille hun killing og hun har ikk været for sød ved ham..
Han brøds sig ikk rigtig om at blive kælet med lige fortiden, gad vide om han er nedtrygt..
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Prøv at gå ind i et rum og luk døre så den lille ikke kan komme ind.... lok med lidt lækkert.... og så må i hjælpes med at holde ham... det er jo for hans eget bedste.... og så hvis i for et par skrammer må i tage det med... tror vi alle sammen har været der....
Sådan vile jeg gøre.... Held og lykke
Naja
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Jeg plejer så at placere katten langs min venstre side og læne mig ind over den så venstre arm kommer om på den anden side af katten.
Vupti - så har jeg to ledige hænder til at give øredråber, og hvis katten ikke kæmper alt for meget imod, er det klaret i løbet af nul komma fem - og det er altså både indpakning, drypning, nulren af ører og fiksering et øjeblik, så øredråberne ikke flyver ad pommern til når du slipper katten og han ryster på hovedet.
Øredråber?!