{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øredråber?!
  • #1   2. aug 2006 gør det når han slapper af, så kæl lidt med ham først. så han slapper meget af smiley

• #2   2. aug 2006 Hehe ville du slappe af hvis du lige havde mistet din kæreste kropsdel..?!

Desuden har vi selv samme dag fået en lille hun killing og hun har ikk været for sød ved ham..

Han brøds sig ikk rigtig om at blive kælet med lige fortiden, gad vide om han er nedtrygt..

• #3   2. aug 2006 det er ikke unormalt at din kat tager lidt afstand..... den skal lige finde ud af hvad der sker....

Prøv at gå ind i et rum og luk døre så den lille ikke kan komme ind.... lok med lidt lækkert.... og så må i hjælpes med at holde ham... det er jo for hans eget bedste.... og så hvis i for et par skrammer må i tage det med... tror vi alle sammen har været der....

Sådan vile jeg gøre.... Held og lykke

Naja

• #4   2. aug 2006 Hvis han gør meget modstand eller du er nødt til at give øredråberne alene, kan jeg anbefale dig at svøbe ham ind i et tæppe eller et håndklæde, så poterne er af vejen.

Jeg plejer så at placere katten langs min venstre side og læne mig ind over den så venstre arm kommer om på den anden side af katten.

Vupti - så har jeg to ledige hænder til at give øredråber, og hvis katten ikke kæmper alt for meget imod, er det klaret i løbet af nul komma fem - og det er altså både indpakning, drypning, nulren af ører og fiksering et øjeblik, så øredråberne ikke flyver ad pommern til når du slipper katten og han ryster på hovedet.

Kommentér på:
Øredråber?!

Annonce