{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

Glædelig jul :) {{forumTopicSubject}}

Så fik vi overstået juleaften, og det gik fantastisk. Mislingerne fik lov at lege med træet før det blev pyntet, men jeg fik ryddet og klargjort udestuen så de kunne være derude da træet skulle pyntes og der kom gæster. På den måde kunne børnene bruge lige det julepynt de ville, og alle kattene var skånet for gavebånd og vælten rundt. Så gik gæsterne bare ud til dem når de gerne ville hilse på dem smiley Da gæsterne var taget hjem fik vi ryddet op i hele hjemmet, taget pynten af træet og støvsuget inden mislingerne blev lukket ud. Træet stod godt nok så kun pyntet fra formiddag til aften hvilket gav en del arbejde, men jeg skulle så slet ikke bekymre mig om killingerne pludselig fik spist noget de ikke måtte. Med alt det gavebånd, slik og ting jeg fandt på gulvet da vi skulle rydde op var jeg rigtig glad for vi valgte at gøre sådan. En rigtig vellykket jul smiley hvordan gik jeres jul?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædelig jul :)
  • #1   25. dec 2015 ganske fredeligt her. dyrene var alene hjemme, barnet hos sin far og jeg holdt jul med min mor og hendes mand smiley

  • #2   25. dec 2015 Det har gået godt her smiley men det skriver jeg mere om i aften når jeg kommer hjem igen smiley men vi har hft Milo med til jul hos svigerforældre og det er gået godt er så stolt af den lille kat :D<3

  • #3   25. dec 2015 Her havde vi en rigtig hyggelig aften. Vi er hos min mor (Feline og jeg), og hun styrer bare min mors to hunde totalt, ligesom da vi boede her smiley
    Her er et billede fra i aftes af julepyntet mis (hundene havde også fået julesløjfer på)



    profilbillede
  • #4   25. dec 2015 Vi havde en hyggelig juleaften trods en lidt skæv start og en skubbet tidsplan smiley smiley
    Mine 2 terrorister var alene hjemme, Vi holdt juleaften hos min søster.
    Den skæve start bestod i at min søsters ovn pludselig viste sig at strejke så min anden søster var kørt hjem for at varme anden, så Vi kom til at spise en times tid senere end planlagt, så Vi dansede først om juletræet ved 23 tiden og var først færdige med pakke uddeling og udpakning ved 02.30 tiden, så først lidt over 03 var Vi hjemme hos mosserne.
    Tøsen har så ligget helt tæt op af min hele natten, mor var savnet smiley smiley


  • #5   25. dec 2015 Hahaha Heidi.. Det lyder da helt vildt smiley så må i have været godt trætte da i kom hjem smiley det eneste skæve moment vi havde var da vi skulle lege pakkeleg, alle var samlet (vi var 11 mennesker hvoraf 4 var børn) og alle pakker var på bordet at jeg overhovedet ikke kunne finde en terning.. Haha.. Det endte med min mand var hurtig og finde en terning app på mobilen.. Absolut "smart"phone i dette tilfælde..

  • #6   25. dec 2015 Johh vi var sengeklar da vi kom hjem og sov også ekstra længe her i dag, heldigvis skulle vi ingen steder i dag så har bare slappet af og daset hele dagen sammen med kattene smiley

  • #7   26. dec 2015 d 25 var vi (min mor og jeg) ude og hente min datter og så skulle vi fejre min mor (60 års føds) så vi spillede spil, spiste lækker mad og råhyggede smiley

Kommentér på:
Glædelig jul :)

Annonce