{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.723 visninger | Oprettet:

Kalle - også spørgsmål vedr vægt {{forumTopicSubject}}

sidste nyt
har ikke noget internet smiley DET ER hårdt. vores fullrade har været nede siden d 23 så intet net og intet tv

men Kalle er blevet en stor dreng. Han har fået en masse nye venner. har dog stadig to af de voksne som ikke ligefrem elsker ham. Men ellers går det fint med de 11 andre og så rovdyret. Han vil nu gerne bide... så det prøver vi på at vænne ham af med - inden han bliver for stor
ingen uheld - han er super dygtig til at bruge bakken - også selvom at han aldrig har haft sådan en før
han sover hele natten - og han SOVER virkelig hele natten
nu er han ved at finde ud af hvornår vi skal have aftensmad. han har dog lidt svært ved at skulle dele med andre, og så det at man ikke bare tager noget fra andre - det kan godt være lidt svært
syntes at han sover en del.. men er så hellere ikke lige en af de værste killinger vedr energi som vi har haft.
leger rigtig godt alene, hvis ingen andre gider - klar en fordel at han har været alene-killing


og så det store spørgsmål
er det fint at han tager ca 200 g på om ugen ? er ca 18 uger nu
har aldrig prøvet at veje killinger på den alder/måde

og så noget andet:
hvordan gør man lige når hans ører er meget små når han nu skal øremærkes? og de altså virkelig små


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kalle - også spørgsmål vedr vægt
  • #1   27. dec 2015 Du chippet ham da bare smiley og der er vel plads til et C i øret.
    Godt det går fint med ham.


  • #2   27. dec 2015 Og det det C er der så nok ikke ret mange der ved hvad betyder endnu, sååå.... vent da lige til han er faldet til og er blevet lidt større.
    Jeg ved godt at man kan neutralisere i en tidlig alder, men han er jo så vidt jeg husker ikke særlig gammel, så der er nok nogle måneder at "løbe" på endnu, så ørerne kan blive store nok smiley


  • #3   27. dec 2015 Altså jeg tror nu ørene skal Være rigtig meget små Før det ikke kan lade sig gøre, jeg syntes bare du skal snakke med dyrlægen og det kan lade sig Gøre eller ej, dyrlægen vil ikke sige ja hvis ikke han kan stå inde for det.
    Med hensyn til vægten så syntes jeg det er meget han tager på om ugen, men var der ikke noget med han havde sultet inden han kom til dig?? Hvis det er rigtig husket så er det nok ret normalt han tager for sig af retterne.


  • #4   27. dec 2015 næææ han har nu aldrig sultet. han kommer inde fra vores nabo (som bor nede for enden af vores markvej). naboen fortalte at Kalle hver gang der var mad, var den første til at spise - end ikke hans mor måtte spise først. Og de to andre voksne katte måtte hellere ikke. han var meget madhug.
    det syntes jeg dog ikke at han er her. han får morgenmad, aftensmad. og så er der tørpiller som står fremme 24/7. og det er tilmed rc sterilsed til de store. har frida som ikke må få fed mad pga tendes til gallegangsbetændelse. så jeg tør ikke at blande noget i eller sådan at hun på en eller anden måde får fat i forkert foder

    jeg regner med at vi lige venter lidt. de andre som jeg har haft fra den alder er først blev neu i februar mdr


  • #5   27. dec 2015 Nå ok så huskede jeg forkert, mente blot at han var hittekilling, men det er så min hukommelse der spiller mig et puds smiley smiley smiley

    Jamen så er han jo blot en meget madglad lille mis, og med den fart han har på i vægt så bliver han nok snart en stor flot mis med store øre nok til at få tatoveret smiley


  • #6   27. dec 2015 har da også flest hittemisser smiley
    Pyrus var tilmed fundet helt uden mad/drikke


    syntes bare at jeg aldrig har set så små ører på en killing før. de er vel kun ½ så store som en normal - og det er jo ikke fordi han ligefrem er lille - vægten stod på 2.2 kg i dag, og han er ikke tyk,


  • #8   29. dec 2015 var lige en tur hos dyrlægen - igen- i dag (krumme har givet Cinnamon et blodøre lige før jul og det skulle tømmes), så jeg var så heldig at det var den dyrlæge som testede Kalle, som vi var inde hos. og hun mente godt at de skulle kunne give ham et øremærke. Er ikke vild med chip nemlig.
    men jeg venter lige en mdr tiden endnu, så kommer han afsted. så kan det også være at de øre bare ville


  • #9   29. dec 2015 var lige hos dyrlægen i dag - igen ( Krumme havde givet cinnamon et blodøre lige før jul som skulle tømmes) og var så heldig at det var samme dyrlæge som testede kalle. og hun mente godt at de kunne lave et øremærke på ham. de havde værre katte nemlig
    men venter dog alligevel en mdr tid. så kan det også være at han får æselører smiley


Kommentér på:
Kalle - også spørgsmål vedr vægt

Annonce