{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

min killing tæsker min nye killing {{forumTopicSubject}}

jeg har lige hentet min nye killing, jeg havde en 3 måneder gammel i forvejlen. men vi syntes det var synd den er alene. min store kat luka går til angreb og bidder den, det går virkelig amok jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg begynder og græde, er så fortvivlet, nu har jeg sat den store kat i snor. ved ikke hvordan jeg skal takle det. er der nogen som har nogle råd.???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min killing tæsker min nye killing
  • #1   5. aug 2006 Vi fik killing nummer 3 for en måneds tid siden - en måned efter vi havde hentet vores første killing Kiwi.. Og den første uges tid kunne de slet ikke sammen. Kiwi jagtede og bed Mango og det var slet ikke til at bære at se på.. I starten prøvede vi at skille dem ad men så lod vi dem klare hvad der nu skulle klares og i dag er de bedste venner..

Mit råd er altså: giv det tid så skal det nok komme... Det er jeg sikker på!

Selvfølgelg skal du skille dem ad hvis det bliver rigtig voldsomt men de skal prøve hinanden af tror jheg

• #2   5. aug 2006 okay tak. men jeg kan bare ikke klare at den nye ligger og græder, den er meget mindre og den bliver nød til og finde sig i det. men tak smiley

• #3   5. aug 2006 Men den lille er vel 12 uger også? For så burde den kunne klare sig...

Held og lykke med det smiley

• #4   5. aug 2006 det er meget normalt at den kat der har været i hjemmet længst tid, domminere den nyankomne, de skal jo have en rangorden... tror bare at du skal give dem tid, det er altid nemmere at få killinger til at acceptere hinanden end at få en voksen kat til at acceptere en ny kat i hjemmet... så de skal nok finde ud af det og prøv at lade vær med at skille dem ad med mindre at den lille selfølig kommer til skade.... held og lykke..

• #5   5. aug 2006 camile, nej den er ti uger og den store er næsten 15?

• #6   5. aug 2006 mange tak for hjælpen alle sammen,. lika min store kat har lige slikket den lille så dert er da en forbedring smiley
    men hvis nogen stadig har noget at sige eller nogle gode råd ville det være rat.. smiley

• #7   5. aug 2006 Server noget virkelig lækkert på en tallerken, så de side om side bliver nød til at være sammen uden lige at fokusere på hinanden - og Gi´det tid.........

• #8   5. aug 2006 hejsa ven,
    det skal nok gå. sådan er det. de skal finde ud af hvem der skal bestemme og hvem der er boss. Luka er desuden kun lige bleven 12 uger. han er 3 måneder den 9.8 så de er tæt i alder. du ringer bare hvis der er noget. knus

• #9   5. aug 2006 de har spist sammen.. ej josefine kan ikke lide det han er spå hård ved den?

• #10   5. aug 2006 tro mig, selv min blide dejlige Fergus var hård ved Gianna da hun var lille og de 4 stor killinger jeg lige har haft var mega hård ved den lille plejekilling. det skal nok gå. du bliver bare nød til at lade Luka finde ud af på hans egen måde at den lille ikke er en fjende.

• #11   5. aug 2006 skal jeg bare lade ham bide den lille. han er på ham hele tiden og det er så¨voldsom at henrik hele tiden på fjerne luka

• #12   5. aug 2006 jamen hvad siger den lille? hvis han ikke lære at sige fra selv så bliver det jo aldrig bedre. killinger er vilde og de leger hårdt, i sær sådan to små drenge. den nye har jo ikke haft søskende men det har luka! han ved hvad der skal ske og hvis den lille altid bliver "fjernet" af jer så bliver det ikke bedre. prøv i stedet at lege med dem, at opmuntre dem til at løbe efter en snor sammen, eller en bold. et eller andet for at få fokus væk fra at der en "ny" lille en.

• #13   5. aug 2006 men den er så lille den kan ikke sige fra sig. den lille har haft 2 søskende.. men vi prøver med lidt leg :)... det er bare så svært det er jo en hel ny side af luka.. og vi elsker ham så meget smiley men kan ikke bære at se ham angribe den lille... det er luka vi fjerner når det bliver for vildt

• #14   5. aug 2006 bare lade dem være. han skader ikke den lille tro mig. han bliver også hurtigt træt af det. før du ved det er de bedste venner og så kan du ikke få dem fra hendanden! bare give det tid! hvis det er helt skidt i morgen så ring efter kl. 13 så må jeg komme ud til dig og kigge på det.ok? knus. og lad nu vær med at bekymre dig så meget ven. SMIL

• #15   5. aug 2006 ej du er så sød josefine, ved ike hvad jeg havde gjort uden dig, tænk hvis jeg havde købt en kat at en som var ligeglad.. så havde jeg ikke kunne klare det hehe smiley ja det skal jeg nog og tak for hjælpen smiley det er virkelig rart at få noget opbakning og at der er nogen som ved hvad de taler om smiley jeg skriver i morgen men i må gerne komme lige meget hvad smiley vi ses kram

Kommentér på:
min killing tæsker min nye killing

Annonce