{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Kalle gider ikke at gå ud + opdatering {{forumTopicSubject}}

nu har jeg haft ham i 3 uger, og han har vel været udenfor 3-4 gange, i ca 1 min hver gang- hvis vi er heldige

det er lidt sjovt når han nu har boet i en stald, og skulle bruge jorden som bakke. Så han har jo rendt ude.
men her niks. det er koldt/blæser mm. Faktisk er han begyndt at skulle sove op af radiatoren. lidt varmeglad skal man jo være...

men det har jeg godt nok aldrig oplevet før. at man tager en udekat og sætter den ind, og så tiltrods for en stor lækker løbegård ja så bliver katten inde.

i denne uge har han "kun" taget 100 gram på. Men han er så begyndt at vokse opad. selv hans lille hale er blevet længere. Så nu håber jeg bare på at ørerne også vokser smiley

men ellers går det stille og rolig med ham. han sover pænt længe, og går fint med i seng når vi går i seng, og vi hører ham slet ikke om natten.
han leger med stort set de fleste nu. har dog stadig et par stykker som ikke lige er til killinger.
han syntes at vores fugl er dum - for den bider
legetøj er noget af det bedste han har mødt - og han tror så at det hele er hans, og har lidt svært ved at dele

så alt i alt går det fint med Kalle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kalle gider ikke at gå ud + opdatering
Kommentér på:
Kalle gider ikke at gå ud + opdatering

Annonce