{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.567 visninger | Oprettet:

Kattefrisør {{forumTopicSubject}}

Jeg står med en lækker hankat som VIRKELIG trænger til at får sig en omgang med saksen, da han har knuder over alt. Desværre er vores køkkensaks ikke helt nok, og vi leder desperat efter en katte-frisør der kan hjælpe med problemet.
Vi bor i Hillerød, men kan sagtens køre lidt for at få ham ordnet.
Håber der er nogle der ved hvor man kan finde sådan en kattefrisør. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattefrisør
  • #1   8. jan 2016 Prøv at Google katte frisør, ellers er det muligt, at få lavet løveklip ved dyrlægen, det bliver gjort i narkose, og det vil være godt, at få tjekket tænder samtidig med.
    Hvis du vil til kattefrisør skal hun kunne håndtere katten uden bedøvelse, og nogle opdrættere af især persere er rigtigt dygtige og kan klare det meste også uden at klippe.
    Det er så ikke den bedste årstid, og det kræver i hvert tilfælle, at katten ikke kommer ud.
    Jeg skal have ordnet tænder på min kat den 14, og Mitti har en rigtig vanskelig pels som let knuder i dette vejr, så jeg har valgt, at han skal have et undervogns klip samtidig, altså maven, rumpen og lidt ned af indersiden af benene, der hvor han oftest filtre og hvor han ikke er lykkelig for, at jeg børster flere gange om dagen ( det er ellers nødvendigt)
    Jeg ved der er en kattefrisør i Herning, men hun har godt nok været sygemeldt de sidste gange jeg har kikket på hendes side.


  • #2   8. jan 2016 Jeg kender flere main coon ejere der tager til dyrlægen og få klippet knuder væk smiley som Jette siger forgår det i narkose. Jeg har selv mærket sådan en filt knude, og hvis jeg havde en langhårs kat med det problem ville jeg helt sikkert få dyrlægen til at tage dem. De kan nemlig sidde rigtig tæt på den tynde hud.

  • #3   8. jan 2016 Min kat har ikke knuder, men når der bare er ting på en filt, så går jeg straks igang med, at dele den op, og hjælper intet andet, så klipper jeg i knuden, lidt ad gangen fra huden og ud ad.
    Jeg ser jeres kat ikke er så gammel, den er måske i overgang fra Killinge pels til voksen, der syntes jeg tit den er værst, så måske får den en super fin pels bagefter, og når den bliver klippet i bund, får i en ny chance for, at børste træne den, for det kræver tålmodighed, og selv den nemmeste kat hader, at blive børstet hvis den er filtret.
    Hos mig er børst så lig med en kam smiley


Kommentér på:
Kattefrisør

Annonce