{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattefrisør
  • #2   15. sep 2010 det var også min tanke derfor jeg ik selv ville gøre det.. Forstår bare k hvorfor han ka have så mange knuder han er korthåret :S

    Men er det ondt at sende ham til en kattefrisør uden bedøvelse?? tænker bare at de må have styr på at gøre det godt


  • #3   15. sep 2010 om det er ondt kommer an på så mange ting for en frisør får penge for at ordne vasken og har da man jo betaler for det kun et begrænset tidsrum at gøre det i..... jeg ville foretrække at du fik en til at hjælpe dig over nogle dage med stille og rolig at få friseret knuderne væk det kan hjælpe at bruge kartoffelmel eller baby pudder til at drysse i knuderne så de er nemmere at skille ad, når det er gjort skal den have et godt bad kan anbefale mange slags shampoo men der kan du bare ringe 30633020 så kan vi snakke om hvad du kan få fat i......

    nogle katte er bedre til at holde sig selv end andre men knuderne kommer helt klart af at den ikke bliver børstet og badet nok..... ved dyrlægen kommer katten i fuld narkose med den risiko det indebærer og de klipper så katten ned, det vil jo ikke hjælpe hvis ikke i kommer ind i en god rytme hvor du hjælper den med at holde sig ren smiley

    Rigtig god fornøjelse og husk du kan bare ringe....

    hilsen Marlene


  • #4   17. sep 2010 Han har ALDRIG haft det før nu.. og jeg har alligevel haft ham i 3 år nu så forstår ik hvorfor de er kommet.. Har en formodning om at det er fordi han feder den for meget i vores stofsofa der på en eller andne måde giver ham de knuder..
    Og ærlig talt har jeg ik en chance for at vaske ham han ka ik lide at komme i bad..


Kommentér på:
kattefrisør

Annonce