{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

FREMLYSNING AF KAT!! {{forumTopicSubject}}

Nogen der mangler en lille bitte mis, utrolig kælen rød med hvide striber samt hvide poter??. Vil tro den er taget fra moderen for tidligt! den er i hvert fald max 12 uger....vil tro den er 8 uger, men det er jo lidt svært at bedømme!!. Den kan åbenbart ikke finde hjem, og render på Knudsvej i Fredericia. Den virker meget mennskevant og er utrolig kælen!!. Den er flot i pelsen og ingen øjenbetændelse eller lig. altså må nogen da savne den? kan næsten ikke bære at den skal ligge ude nat efter nat men vil selvfølgelig ikke fodre den så den bliver!!...

Saver ingen overhovedet denne lille mis?? eller er der måske nogle der kunne være interesseret i sådan en størelse?? kan ikke med 100% sikkerhed vide kønnet!!


ring på 26198287 hvis du skulle være ejeren, kender nogle der mangler sådan en, eller kunne være interesseret i den!!

Håber nogle kan hjælpe!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FREMLYSNING AF KAT!!
  • #1   10. aug 2006 ...det hele har heldigvis fået en lykkelig slutning:)

    Har læst og rådført mig rundt omkring og alle eksperter på dette område mente bestemt ikke at jeg skulle tage den ind og fodre på den, da jeg så risikerede den flyttede ind!....og derfor aldrig fandt hjem eller at dens mor ikke kunne finde den!!. Men den fik selvfølgelig en lille lun seng med tæpper og det hele og rent vand. Man kan ikke bare aflevere den på et internat uden videre, og slet ikke hvis de er fyldte, hvilket de tit er på denne årstid. Har nemlig prøvet det en gang før..og endte med selv at flaske killingen op og beholde den (eller det vil sige min mor overtog den da hun kun havde en kat i forvejen, og jeg stod midt i en flyting.)

    Men satte en seddel op og fremlyste den hvor jeg kunne, og den's mor har fundet den nu:). Dejligt!!. Kan stadig ikke forstå man har killinger rendende rundt uden i det mindste at give den et halsbånd på...(de har os' mor katten...og den var ikke gammel nok til at komme fra hende, og synes derfor også det er underligt at den får lov at rende ude om natten osv....men på det område er vi jo nok forskellige alle os katte-elskere!!).


  • #2   11. aug 2006 ville aldrig lukke min kat ud uden halsbånd. Hun har tabt det flere gange, men tager det med hjem og hun kan nemt få det af...men synes det er bedst at man kan se at de ejes af nogen....
    øremærkninger kan man jo ikke se når de bare render...og tror ikke ret mange ville gå hen og se i ørene hvis der lå en kat der var kørt over næsten til ugenkendelighed, så synes det er er en god ting...desuden vil min ene kat slet ikke have det af...hvis jeg tager det af bærer hun rundt på det til at giver hende det på igen:)

    men ja super dejligt at den lille mis kom hjem igen...så har jeg mere ro i sindet:)


Kommentér på:
FREMLYSNING AF KAT!!

Annonce