{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Jubiii jubiii Luca er IKKE retarderet! {{forumTopicSubject}}

ÅHHHHHH; jeg er så glad smiley

Har været inde på hos den fantastiske dyrlæge på Frederiksberg!

Hun lyttede til hvad min egen dyrlæge havde sagt, og så sagde hun at hun lige ville tjekke hendes rygsøjle og hale knogler. Hun er jo uddannet katte kiropraktor...

Så viser det sig f**** at Luca er født med en forskubbet nakkehvirvel. Den første! Dette kan klare relativt simpelt, men kiroprakti... Hun undersøger videre og finder at de to sidste ryghvirvler lige oppe over halen også er forskubbede. Luca er ydermere øm i den venstre bagben. Det er sener som sidder forkert da ryghvirvlerne sidder forkert!

Dette lyder måske meget negativt, men faktum er at Luca efter al sandsynlighed kan kureres smiley Hun fik en kiropraktisk behandling idag, og virker allerede som om hun har det bedre. Dyrlægen kunne ikke garantere at hun den fulde kontrol over sit venstre bagben tilbage, da det nok havde taget permanent skade under fødslen, men hun kunne ihvertfald gøre det bedre smiley

Jeg føler mig som lykkens pamfilius smiley Inden vi flytter til fredericia skal Luca have en behandling til, og hun har det allerede meget bedre *gg* Ligenu er hun dog i "isolation" efter dyrlægens ordre, da hun ikke skal tonse rundt 1 time efter hun har været til kiropraktor smiley

så, JUBIIIIIII, Luca er ikke retarderet og dømt til et liv som en kludedukke smiley

Jubii, jubii, jubii smiley

Og en anden god nyhed jeg lige må smide med i svinget er at jeg har været på hospitalet idag og fået at vide at jeg ikke har sukkersyge eller noget smiley

Så en positiv dag hele vejen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubiii jubiii Luca er IKKE retarderet!
  • #1   10. aug 2006 Hvor er det dog bare dejligt at høre med Luca.....ja og dig. Et stort kram fra os og et tillykke. Kan du i det hele taget få armene ned igen/slappe af?

  • #2   10. aug 2006 Runa B: Nope *gg* Er helt oppe i skyerne smiley Kunne ikke holde tanke ud om at hun var retarderet smiley

    Lundkvist: Ja det er bare såskønt smiley har fået fornyet energi til flytningen smiley

    Britta: Ja, det tegner rigtig godt smiley og hun er umulig at holde i ro nu *gg* og NOva VIL hen til hende, så må bare sørge for at de ikke bliver for voldsomme smiley


  • #3   10. aug 2006 Ja, det skal hun vel *gg* Bare ikke så smart når dyrlægens ordre er "Lig stille" *gg*

    Vi har besluttet nu hvor det hele har ændret sig (altså med Luca) at hun (forhåbentligt) om en mdr. eller 2 kan få et nyt hjem smiley Men det er ikke et krav at hun skal hjemmefra, men hvis det perfekte hjem dukker op, så er det jo okay...

    Vi vil stadig ordne væggene, da vi tror Røskva vil have stor glæde af det. Vi skal oså stadig have den ekstra brite, men har undersøgt med boligselskabet og vi kan sagtens have 3 katte der smiley


  • #4   10. aug 2006 Tut: ja det er helt vildt... og det er især stress.. kender det kun alt for godt smiley men skal sgu passe på... jeg kan også mærke at med alt det der er sket på det sidste (Luca, mig, flytning, biologi rapport) var det ved at vokse mig over hovedet.. nu er der heldigvis kun flytning tilbage smiley

  • #5   10. aug 2006 janni v og Denise: Ja det er bare perfekt smiley Skønt at ens værste anelser nogengange ikke holder stik...

  • #6   10. aug 2006 Christina J: Ja, det tænkte jeg også, men vælger at tro på den sidste. Hun kunne mærke at nakkehvirvlen sad forkert og det samme med 2 af ryghvirvlerne.

    Hvorimod den anden dyrlæge virkede usikker og ligesom følte sig frem. Det var også derfor jeg valgte at få en second opinion... Jeg følte nemlig ikke at Luca virkede retarderet, men mere langsom og hæmmet. Og det med hvirvlerne forklarer det jo.

    Den anden dyrlæge sagde at det kunne ske hvis killingen lå forkert inde i moderens mave eller kom forkert ud. Så kunne nakke og ryg hvirvlerne forskubbe sig. Men man skal være uddannet kiropraktor for at lægge mærke til det...


Kommentér på:
Jubiii jubiii Luca er IKKE retarderet!

Annonce