{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.873 visninger | Oprettet:

Maria B
Maria B
Tilmeldt:
24. jan 2016
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 3

kat væk i 3 uger. {{forumTopicSubject}}

Min elskede hunkat har nu været væk i tre uger. Hun plejer tit at strejfe om sommeren, hvor hun ca hver 2-3. uge er væk 2-3 døgn for så at komme tilbage igen. Vi har snakket om, at selv om hun er neutraliseret, så gå hun måske alligevel i løbetid, og det er derfor hun strejfer. Vi fandt ud af, at hvis ikke alt væv bliver fjernet, så vil de stadig producere hormoner.
Nu har hun så været væk i tre uger, og jeg er så nervøs for om der er sket noget. Det er også første gang hun er væk om vinteren. Vi bor næsten på landet ud til marker og gårde tæt på, så der er langt til store veje.
Jeg har efterlyst hende over ALT og hun er chippet.
Jeg håber så meget at hun kommer hjem igen, men er ved at miste modet når nu der er gået så længe. Mine børn savner hende også rigtig meget.
Hvor stor sandsynlighed tror I der er for, at hun kommer hjem igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat væk i 3 uger.
  • #1   24. jan 2016 Det er svært at svare på.. men jeg håber det bedste for jer! og den lille kat..

    De bedste hilsner herfra


  • #2   24. jan 2016 Da mine bedsteforældre boede på landet havde de desværre mange katte som de fandt i vejkanten, efter de var blevet kørt over.
    Min ene ven bor også ude på landet og de har mistet to katte på 1 år til biler smiley
    Jeg håber da din mis har det godt, men jeg ville måske foreslå dig at tage en tur langs vejene alligevel, og se om den(vi håber det ikke!) lægger ude i kanten et sted.
    3 uger er lang tid. Har i været ude og prøve at kalde på hende?


  • #3   25. jan 2016 Opgiv ikke smiley
    Jeg hjalp en kat hjem efter 14 måneder!!!!!!!!!
    Takket være tatovering smiley


  • #5   25. jan 2016 Jeg krydser fingre for hun kommer hjem igen.
    Opgiv ikke håbet, mine ekssvigerforældres kat kom hjem igen efter små 2 år!


  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 3
    #7   29. jan 2016 Øv øv ?? Har så lige fundet ud af i går, at min kats chip aldrig er blevet registreret af dyrlægen som vi blev lovet. Rigtig træls når nu hun er væk. Hun har været væk I 27 dage nu ??

  • ????????? ?
    ????????? ? Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   19. feb 2016 Har du nogle billeder? Hvor boede katten? Måske er den here? https://m.facebook.com/groups/309710755726126?view=permalink&id=1090726207624573

  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 3
    #10   19. feb 2016 Jeg kan desværre ikke åbne dit link. Den boede i Aars.

  • #11   20. feb 2016 Årrrrhhh for pokker da smiley Endnu engang bliver jeg desværre bekræftet i, at man altid selv skal tjekke registrering.... (og alt muligt andet for den sags skyld smiley ).

    Er registreringen så opdateret nu?!

    Jeg ved ikke om det kan hjælpe noget, men du har vel chipmærkenummeret? Og måske kan dyreinternater og dyrlæger oplyse, om de har fået en kat indleveret med dette mærke.... Jeg mener hvis katten er blevet indleveret, og du ikke har kunnet opspores, at den kan være blevet bortadopteret til ny ejer. Og hvis det er sket, er det jo rart at vide.

    Jeg krydser fingre for en god opdatering!


  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 10 Emner: 1 Svar: 3
    #12   20. feb 2016 Jeg har kontaktet Falck, dyrlæge og diverse internater og der er ingen det gar fået hende ind. Hun er stadig meget savnet. Jeg håber hun strejfer rundt på de gårde der er i nærheden, men håbet er ved at forsvinde ??

  • #13   20. feb 2016 har i tjekket alle garager og skure osv i området ? at hun ikke er blevet lukket inde et eller andet sted?

Kommentér på:
kat væk i 3 uger.

Annonce