{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transport kasse
  • #1   13. aug 2006 Hvis du skal ha katten i kabinen mener jeg at det skal være en blødtransporttaske, men er ikke sikker.
    Jeg ville nok forhøre mig med det selskab som du skal flyve med, hvad deres regler er.
    Hvor skal du hen?

• #2   13. aug 2006 Du skal have en transport kasse der er godkendt af flyselskabet. Du kan spørge i enhver dyrehandel og de vil vide hvad for en du kan tage med. Held og lykke.

• #3   13. aug 2006 Da de fløj med begge mine fik de afvide det skulle være i en blød taske.... så sådan er reglerne i sverige.... ved ikke hvordan reglerne er herhjemme.... ring og spørg dit flyselvskab......*ss*

Håber det blir en god tur unden probs.... og glæder mig til at hører alt om hende når du er kommet hjem.....

Naja

• #4   13. aug 2006 Jeg ved at den jeg har er godkendt til fly i kabine.. Og ja den er blød!! Super god- bruger den også som alm. hule og de benytter den begge glædeligt.. Den koster 300 et eller andet.. Købte den ved en lille butik i Odder- kan desværre ikke helt huske hvad den hedder- noget med pet.. Men har vist ikke set dem andre steder- skriv igen hvis det er- så kan jeg forsøge at finde ud af mere..

Kommentér på:
Transport kasse

Annonce