transport kasse transport kasse
Min skønne kat er jo angst for transport kassen.. virkelig meget.. Jeg oprettede et indlæg og fik nogle gode råd.
Jeg har stil kassen op på reolen ved siden af hendes kattemiljø, og har lagt et håndklæde over, så det er mere hule agtigt og lagt en trøje af min derind..
Der gik lidt tid og hun ville slet ikke gå ind i den..
Og så fik jeg den geniale idé !
Jeg fodrer hende da bare derinde.. Så sulten kat og lækker vådfoder.. og ta dam, hun gik ind i kassen..
De sidste 2 dage har jeg kunne skubbe stille til hende og lukke lågen i (uden at lukke den fast) så vender hun sig om mod den, sidder og kigger lidt, og skubber så til den og går ud.. og går så ind igen lidt senere for at spise færdig, og så holder jeg mig væk, for hun skal også ha fred.
Jeg ku nærmest juble over at hun tog det så roligt, da jeg lukkede den og ikke panikkede totalt
Vi skal flytte i Januar, og derfor vil jeg gerne have at hun kan komme i den og flyttes uden af flænse min arm og stresse helt vildt.
sep 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 520
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg har selv aldig haft de problemer, de går velvilligt ind i deres transportkasse, med det er da et godt tip og ide du har fået og givet vidre
jun 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 43 Svar: 343
transport kasse