{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Tulle P
Tulle P
Tilmeldt:
30. sep 2015
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 1

Katte og hunde {{forumTopicSubject}}

Hej:)
Vi fik to killingerne i maj sidste år. Vi vil rigtig gerne at vores to katte kan med mine forældres hund (husky), men er ikke helt sikker på hvordan vi skal gribe det bedst an for dem.

Sila (hund) har været på besøg nogle gange i snor og kattene gemmer sig selvfølgelig. Zoe ligger og holder øje og er begyndt at komme lidt frem mod Sila. Alexis skal ikke i nærheden.

Problemet er, at Sila er stor og meget legesyg, så hun ser voldsom ud i sine bevægelser. Jeg er nok lidt høne og er bange for, at hvis Zoe kommer tæt på hende og kradser hende at hun så bare bliver bidt midt over. Sila har aldrig bidt nogen, men jeg er så nervøs for de små pus. Nogle ideer til hvordan vi kan få dem til at være sammen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte og hunde
  • #1   9. feb 2016 Kan i ikke låne vovsen over en weekend, vi fik vores 2 misse drenge hjem i søndags og allerede i dag blev vi mødt af dette syn smiley

    Tænker at det med at det ikke bare er for et par timer gør altså meget smiley


    profilbillede
  • #3   9. feb 2016 skal der bare være en lille change for at det lykkes, så skal hunden være vant til kat i forvejen.
    især når katte ikke kender til hund overhovedet - andet ned at det er noget farligt som kommer på besøg en gang imellem.

    det er bedre med en hvalp.

    så ærlig talt, så lad vær. det kan ende totalt galt.
    så med mindre at I skal have hund, så er det en dum ide

    har selv haft hund og katte sammen, og de hyggede sig, men de var vant til hinanden. den ene kat og hunden var vokset op sammen allerede før vi fik dem.
    i dag kan mine slet ikke tåle synet af hund. har faktisk en del ar på det ene ben pga at der kom en hund for tæt på vores katte. med det resultat at to overfaldt mig.


  • #5   10. feb 2016 Som Felix også nævner så er en husky nok en lidt uheldig race at skulle sætte kattene sammen med, især når den ikke er helt lille hvalp og dermed nem at præge. Nu kender jeg ikke dine forældres hund, men jeg har hørt mange uhyggelige historier om når huskyen skal møde familiens mindre dyr. Urinstinket går ind og på ingen tid er dyret slået ihjel.

    Jeg ville nok også droppe at forsøge at få dem til at kunne sammen, og hvis I så en dag selv skal have hund så tag den derfra - det er altid nemmere at præge en hvalp smiley


Kommentér på:
Katte og hunde

Annonce