850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvordan får vi ham til at lade være Hvordan får vi ham til at lade være

med at bide, han bider ikke hårdt eller noget men han bider hele tiden om vi nusser ham eller ignorer (staves ) ham, og jeg vil skisme ikke ha at han bider..

ved vi kan bruge en vandforstøver men er der andre metoder til det,, har ikke haft killing i 14 år så kan jo ikke huske hvad jeg gjorde dengang

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan får vi ham til at lade være
  • #1   20. aug 2006 Killinger bider i leg...
    Da jeg havde 4 killinger legede de jo med hinanden, men nu, hvor de 3 er kommet til nye hjem er lille Lyra tilbage, og hun bider så lidt i mig til tider...
    Hvad legetøj har du til din killing? Giv ham f.eks nogle små bløde bolde og andet legetøj der kan bides i...

• #2   20. aug 2006 julie han har alt det legetøj hjertet kan begære,, men det er jo ikke kun i leg han bider, for i leg er det jo vores egen skyld. men generelt hele tiden, vi kan sidde og nusse ham og pludselig tager fanden ved ham og så skal man dælme få flyttet sine fingre

• #3   20. aug 2006 hmm tror det ikke lundkvist, for i går var jeg gået i seng og vupti var Qato der og bed både i min kind og i mit hår, tror han syns det er leg, men det er jo ikke leg for os og især ikke når han blir størrer, og får flere kæbemuskler

• #4   20. aug 2006 Killinger skifter tænder i alderen 4-7 måneder. Det er helt almindeligt, at de er ekstra voldsomme og bider/gnaver i ting i den alder smiley Jeg vil tro, han vokser fra det - med mindre han ligerfrem bliver opfordret til at fortsætte adfærden, men det gør han jo ikke.

Jeg gør nogle gange det, at jeg giver en høj pive-/hylelyd, hvis en kat/killing bider for hådt. Det er sådan killingerne signalerer til hinanden, at grænsen er nået. Og jeg bilder mig ind, det virker smiley

• #5   20. aug 2006 katrine hehe ja vi kan da altid hyle om kap så,, men han er jo altså kun 10 uger så det kan jo ikke være tænderne, den mulighed har vi nemlig osse snakket om

• #6   20. aug 2006 Så er det nok alderen smiley Det er lige præcis nu, han skulle lære grænserne at kende via leg med sine søskende.

Kommentér på:
Hvordan får vi ham til at lade være

Annonce