{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Ulykkes forsikring og dyrlæge.... {{forumTopicSubject}}

Hej nogen der ved om man kan ulykkes forsikre sin hunkat når man har tænkt sig hun skal have killinger??.

Har selv læst at hunkatte skal sterilliseres inden de er 8 mån. men hva så hvis man gerne vil have et kuld så kan man ikke forsikre sin kat før efter...eller hva??

Hvornår er katten klar til sit første kuld?

Og så lige tilsidst... nogen der kender en billig men GOD dyrlæge i århus området, overvejer Højbjerg dyreklinik i Århus, nogen der kender deres priser på sterillisation og øremærkning?

:o) Stephanie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykkes forsikring og dyrlæge....
  • #1   20. aug 2006 Stephanie C. nej, jeg tror ikke man kan forsikre sin hunkat hvis hun er fertil.. har selv ledt med lys og lygte efter et forsikringsselskab som ville...

• #2   20. aug 2006 Jeg har kendskab til en opdrætter, der har forsikret sin avlshun hos Nykredit, så prøv at høre dem ad.

Billige er de ikke, men jeg kan varmt anbefale Abild dyreklinik i Brabrand smiley Jeg har brugt dem i over 6 år og tager stadig gerne turen op til dem med de mere specielle ting (flyttede til Horsens for 1 år siden).

• #3   20. aug 2006 Til Katrine N... Tak jeg vil lige kigge derind så :o)
    Til Lundkvist.. er det Højbjerg dyreklinik du har hørt godt om eller Abild i Brabrand? anmoder lige om venskab så jeg kan få hans navn, og du kan også svare på mit andet spørsmål der. Tak

• #4   20. aug 2006
    Det med dyrlæge, jeg bruger Skejby dyreklinik til mine to, og det er jeg virkelig glad for. Hun er meget fornuftig og god til at lytte til alle ens små spørgsmål om det ene og det andet når man er der. Jeg ved ikke hvor billigt det er, hvis det er kan jeg da lige kigge på mine regninger for de forskellige ting hvis du vil sammenligne?

Og med alder vil jeg også mene at katten skal være mindst 1½ år, det er i hvert fald hvad jeg selv kører efter med mine :o)

• #5   20. aug 2006 Lundkvist - Jeg ved hvad han hedder, kan du ikke lige sende mig navn og adresse på klinikken også?

• #6   20. aug 2006 Katrine N: Er det så en decideret sygeforsikring til dyret eller bare en der dækker ved død? for så er det jo en indboforsikring (hvis det altså er sket ved uheld)

• #7   20. aug 2006 Til Eva K.. Jeg vil da meget gerne hvis du gider se på dine regninger, især hvis du har en på sterillisation, da jeg jo nok sterillisere hende efter et kuld eller to...

Til Cemile H..
    Ja en ulykkes forsikring kan spare dig mange kroner ved sygdom og ligende. og der en ret lav selvrisiko, ved at der vist er 3 steder de forsikrer katte, men kender kun selv til denne: www.dyrekassen.dk prøv at kigge derind.
    Hvis der er andre der ved hvilke forsikrings selskaber der ellers forsikre katte må de meget gerne skrive dem... :o)

• #8   20. aug 2006 Jeg har brugt højbjerg dyreklinik til min Sylvester! Og det er de rareste unge mennesker der arbejder der! De kunne slet ikke holde fingerene fra min Sylvester smiley
    Jeg er i hvert fald utrolig glad for at bruge dem!

• #9   20. aug 2006 Hmm... Men det jeg mente *gg* var at vores indboforsikring pt dækker jo Røskva ved død, men vi kan IKKE få hende sygeforsikret noget sted, da hun skal have killinger og er avlskat...

Derfor var jeg interesseret i at vide hvor Katrine N's veninde havde sin avlskat forsikret.. for har selv snakket med Nykredit, og der kan de kun med den dækning der er ved død under uheld i indboforsikringen...

Ellers er der ingen steder mener jeg...

(ved skam godt at indbo ikke dækker ved sygdom.. vil jo netop gerne have sygeforsikret Røskva)

• #10   20. aug 2006 Cemile - det er en sygeforsikring til 800 kr. om året.
    Det er en opdrætter, jeg kender fra et andet forum og jeg skal gerne prøve at finde ud af mere ? smiley

• #11   20. aug 2006 katrine N: det må du meget gerne *gg*

Lotte S: det er skam ikke noget vi har valgt på tilvalg, men hvis huset brænder og hun (gud forbyde det) dør under brænden, dækker forsikringen til køb af ny kat af samme race, samme køn og osv... Så det er på dén måde det ryger under indboforsikringen...

• #12   21. aug 2006 Stephanie - Det har jeg.. Mea blev sterilliseret lidt før påske.. Jeg går lige hjem og kigger på det så.. De blev så begge undersøgt i den omgang også, så måske ikke en helt tydlig regning.. Må jeg se på :o)

• #13   21. aug 2006 Forresten.. Forsikring.. Hvordan dækker de ved død? Giver de de penge katten er værd, eller hvad sker der så? kan ikke lige tænke mig til det godt nok :o/

Kommentér på:
Ulykkes forsikring og dyrlæge....

Annonce