{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Loui kastereret :'( (del2) {{forumTopicSubject}}

Dårlig dag, virkelig dårlig dårlig dag.. Jeg må af med noget galde..!

Vi skulle jo ud på dyreklinikken og ha' kastereret Loui.

Det forløber meget godt, bortset fra at det var krads i hjertet at se Loui sidde med sine små sultne blå øjne..

Taxa'en kom, og Loui var ikke tilfreds med at køre i bil .. de første 5 min gik sådan stille og roligt, men derefter kom han med sine "red mig mor" miaven, i kender det nok, det gør ondt i hjertet..

Da vi kommer derud, stiller sekratæren mig en masse underlige spørgsmål, hvilket jeg ikke forstår, jeg opdager så at taxachaufføren har kørt mig ud på det forkerte dyrehopital! smiley

I al hast ringer jeg til de rigtige dyrehopital, for at fortælle at jeg er på vej, men jeg er blevet kørt det forkerte sted hen, imens står der to store hunde og knurre a Loui, som i forvejen er skræmt, af den grufulde køretur.

Taxaen kommer endelig, og vi kommer ud på det rigtige dyrehospital.
Og jeg kan se på Loui at han ikke har det godt, kort tid efter kommer der et ældre ægtepar ind med deres LATTERLIGE dalmatinerhund, som er fuldstændig forskruet i hjernen, og de kan slet ikke styre den.
Den begynder at hoppe op til Loui og knurre og gø af ham!!

Jeg var så¨tæt på at tage min store fede Loui Vuttion taske, og smække den latterlige køter en på siden af hovedet, det havde den fandeme fortjent..

Jeg kommer endelig ind til dyrlægen, og stakkels Loui er helt ude af den, han sidder helt krummet sammen i bunden af transportburet, men dyrlægen kigger kold på mig, og siger "Ja, kan du så lige tage ham ud af buret" - jeg gjorde selvfølgelig som han sagde, og holdte ham.
Dyrlægen tog ham bare i nakkeskindet (det ved jeg godt ikke er forkert) og stak nålen i ham, og lossede ham ind i buret igen.
Så kiggede dyrlægen på mig, og sagde "så kan du godt gå".

Jeg har fandeme ikke betalt så mange penge for at blive behandlet som lort, undskyld jeg siger det!
Jeg valgte det her sted, fordi at jeg fik fortalt af dyrlægen at de havde den service, at jeg måtte kæle/nusse/holde ham indtil, han var faldet i søvn, så han kunne falde roligt i søvn.

Jeg er ligeglad med om så jeg skal betale 3000 kr, for at få ordnet Loui, det skal bare være iorden, og han skal have det godt, og det havde han bestemt ikke, da jeg gik derfra, det kunne jeg både se og mærke, (en mor ved hvordan hendes barn har det, right? *g*)

Hvis jeg virkelig tænkte på penge, så havde jeg sku fundet et billigere sted, men jeg valgte dem, pga servicen, SOM IKKE VAR DER!

Jeg kunne skyde mig selv, ved at tænke på hvor dårligt han havde det smiley
Jeg skal heldigvis hente ham kl 14.00, men så får de fandeme også af vide hvad jeg mener om deres lorte service!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loui kastereret :'( (del2)
  • #1   24. aug 2006 En ekstra ting! Jeg har slettet del 1, da jeg havde skrevet klinikkens navn der, mere for ikke at hænge nogen ud.

  • #2   24. aug 2006 Hvad er det dog for noget... kan godt forstå du er sur.... jeg ville også klage hvis det var mig..... så få du brygget et rigtig godt møj fald sammen inden du tager der ned.....

    Naja


  • #3   24. aug 2006 ej der lyder som en rigtig dårlig oplevelse. Der hvor jeg har arbejdet gør de meget ud af at fortælle folk hvordan det kommer til at foregå osv så man ved katten er i gode hænder og man bliver taget pænt imod også selvom man er forsinket. Det må virkelig have været en ubehøvlet dyrlæge!!!! synes helt bestemt du skal klage...

  • #4   24. aug 2006 Så er han hentet, og jeg fik skam også brygget et møgfald sammen, + at min kære mor tog med derud, for at bakke mig op.

    Det var ikke dyrlægen selv jeg snakkede med, men hende der tog imod mig derude, da jeg kom imorges.
    Jeg fortalte hende om min oplevelse, og sagde til hende at jeg følte mig virkelig trådt på, og jeg kunne ha tudet hele vejen hjem.

    Hun kunne godt forstå mig, og ville tage en snak med dyrlægen.
    Hun sagde at mange gange tog de bare dyrene og puttede ind i tranportburet igen, fordi de havde oplevet mange gange at dyrene gik amok, når bedøvelsen begyndte at virke.
    Mja ok, men så skal man da ikke love kunderne noget helt andet.
    + hun sagde at de havde haft en hektisk morgen, hvad rager det mig? jeg er kunde, jeg skal have det jeg har betalt for..

    Men alt i alt, var hun nu meget sød at snakke med, hun sagde at hun også selv var meget pylret med hendes egne katte, og kunne godt forstå min reaktion.

    Tak for jeres svar forresten. smiley

    Lige en anden ting..

    Hvordan håndtere i deres tisseri, som de ikke kan styre, hvis det er en langhåret kat? Det er jo synd for det lille pus at han skal ligge der og lugte smiley


  • #5   24. aug 2006 Lige en ting til ..

    Jeg har lagt ham i en blød kurv, med lidt avispapir i, men han kravler hele tiden ud, og vil gå rundt (han er stadig meget døsig, hans blik i øjnene er helt væk) - skal jeg lade han vandre lidt rundt, eller putte ham tilbage i kurven??


  • #6   24. aug 2006 Marcel tissede også på bryggersgulvet da han var bedøvet. Hans lange kraftige pels var gennemblødt og han stank ganske forfærdeligt.
    Jeg lod ham bare ligge indtil han var helt vågen, tørede selvfølgelig det værste op med håndklæder, men sørgede for at han ikke kunne komme ud af bryggerset. Da han var helt vågen kom han i bad og blev soigneret.
    Held og lykke med det.


  • #7   24. aug 2006 Man må da ikke vaske allerede? Må man?

  • #8   24. aug 2006 Åh, nu var Marcel selvfølgelig ikke blevet kastreret, men bedøvet fordi han skulle have taget et røntgen billede. Men jeg tror da ikke der sker noget ved at vaske ham i aften. Når mennesker bliver opereret kommer de da i brusebad allerede ½ døgn efter.

  • #9   24. aug 2006 Vi prøver at vaske hans hale og poterne lidt imorgen aften, når han er ved hans fulde fem..
    For det er godt nok noget grisseri, og lugten er heller ikke ligefrem lækker..


  • #10   24. aug 2006 sådan en dyrlæge har vi også haft der kommer vi ikke mere også har vi den som vi har nu og de respekterer de dyr de har med at gøre det er dejlig og linda det er da nogle skønne misser du har

    hilsen martin


  • #11   24. aug 2006 Det nævnte hun ikke noget om..
    Nu havde jeg heller ikke tænkt mig at vaske ham helt, slet slet ikke.. ikke med et "åbent" sår..
    Ville bare tage halen, samt hans poter og lige få klaret det værste.. Vil slet ikke i nærheden af de "ædle dele"..

    Men burde måske lade helt være, kan bare se efter at han er kommet lidt til sig selv, at han ikke bryder sig om det.. altså lugten.


  • #12   24. aug 2006 Puha.. smiley det er ikke altid de dyre dyrlæger der er bedst desværre.. må så sige jeg er ubeskrivlig glad for den dyrlæge jeg bruger, han kan virkeligt anbefales.. føler mig virkeligt tryk når jeg efterlader mine kære små i hans hænder...

Kommentér på:
Loui kastereret :'( (del2)

Annonce