Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv min killing har navlebrok :-(
  • #1   24. aug 2006 Hvor gammel er hun, og hvor stor er navlebrokken? Hvis jeg må spørge smiley

• #2   24. aug 2006 Hun er 12 uger idag og navlebrokken er på størrelse med en lille marmorkugle. I mener at det kan gå i sig selv igen eller hvad?

• #3   24. aug 2006 Hvis det ikke går i sig selv, så skal du i hvert fald ikke være helt vildt nervøs.. Når det ikke er større så sker der nok ikke noget slemt.. Men når hun bliver anden gangs vaccineret så kigger dyrlægen jo på det, hvis det er blødt, så er sandsynligheden for at der sker noget før hun bliver steriliseret ikke ret stor.. Så tag det til den tid, så er det heller ikke så dyrt at få fjernet, og mange dyrlæger mener at sterilisationen bliver nemmere for dem, når de må åbne så langt op smiley

Men det er klart, du skal holde øje med hende, bliver hun sløj eller ikke vil spise, så er det afsted med det samme, for det kan stadig godt sætte sig fast.. Der er altid en risiko, jeg vil bare mene den ikke er så stor, når det ikke er større.. smiley

• #4   24. aug 2006 Brok er jo et hul i bugvæggen, og forsvinder ikke af sig selv, men med tiden vokser det fedtvæv der falder ned i brokken fast ( kun på små brok -på store kan tarme ol. falde med ned og Dét kræver operation ) Små brok behøver ikke opereres, men er det større skal det opreres-----

• #5   25. aug 2006 Jeg arbejder med grise til hverdag og brok er jo det samme hva end det er grise, katte eller andre dyr... Navlebrok forsvinder ikke på grisene, men det er rigtigt som * Poly-Cats * . siger at det findes i større eller mindre grad... operationen er dog ret simpel, så jeg vil forslå dig, at du får den lavet når de nu har din kat åben.
    - H

Kommentér på:
Øv min killing har navlebrok :-(

Annonce