{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

2 x dyrlæge i dag {{forumTopicSubject}}

ja så blev det Kalles tur til dyrlægen og til kniven
han manglede jo som sagt den ene sten, nede i pungen. Men det viste sig at han faktisk KUN havde den ene, men den var så også noget større end normalt.
men ellers gik det meget fint. han var dog ikke meget for at skulle ud og kører, og slet ikke at der var hunde hos dyrlægen.

så lige nu ligger han og sover rusen ud. har spist og drukket lidt

og så måtte jeg så have Speedy med også.
troede at han havde forstoppelse - ja det havde han altså også. Men han havde en stor byld imellem .... bib og bib , og den sprang i går aftes. fik den renset i går og så afsted til dyrlægen da vi skulle hente Kalle
dyrlægen kunne ikke se om det var bid eller krads, men han havde to - et stort og et mindre sår bagpå.
så han fik det renset helt i bund, og så fik han både pencillin og smertestillende.
og speedy var bare sådan en stor dreng, for han var totalt ligeglad med det hele. det hele virkede som om at det var bare sjovt for ham. han er nu ellers ikke ligefrem den nemmeste kat når det kommer til dyrlæge/piller...

pris for de to rovdyr 2800 kr

så nu har jeg to katte som skal have smertestillende i morgen + kalle som skal have pencillin.

men det er nu første gang at jeg har hørt at der kun er en stor sten - i stedet for to små. Andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 x dyrlæge i dag
  • #1   9. mar 2016 Godt det gik fint med Kalle! Jeg har ikke før hørt om at der kun skulle være én større stem tilbage. Så nogle erfaringer kan jeg ikke byde ind med smiley

    Det lyder da også grimt det med speedy smiley det må da have gjort nas! Godt vi har en dyrlæge til at ordne den slags, selvom det havde været bedre hvis de ikke havde lavet ulykker eller hvad der nu end har forårsaget bylden.

    Men nu må du vel også have brugt nok ved dyrlægen for det næste stykke tid! smiley


  • #2   9. mar 2016 Godt det nu er overstået med dem begge, og så håber jeg ikke, at det viser sig, at der stadig gemmer sig en sten i Kalle smiley min søsters kat havde en der gemte sig helt oppe ved rygraden.

  • #3   9. mar 2016 jeg syntes godt at vi kan holde en lille pause

    bare indenfor den sidste mdr har 3 været af sted.

    speedy ved jeg simpelhen bare ikke hvad han har lavet. han bor pænt sagt på 1 sal - går ikke i løbegården. vimser bare rundt ovenpå, og hygger med sin pige og min siam
    men ondt havde han - i dag går det noget bedre. det ser også noget pænere ud - men stadig ulækkert smiley

    kalle har mere eller mindre bare sovet hele dagen. var dog frisk allerede kl 5 til morges. har da også leget lidt med Krumme.
    det var jo værst for krumme at Kalle var til dyrlægen hele dagen. han kunne jo ikke finde missen
    så han var glad da vi kom hjem igen smiley smiley


Kommentér på:
2 x dyrlæge i dag

Annonce