569 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

spise medicin - helt selv? spise medicin - helt selv?

har to som er på medicin pt
begge er på metacam og kalle er på pencillin (speedy har fået en indsprøjtning med pencillin)

det sjove er at kalle selv spiser sin pencillin 2 x dagl og så snupper han så også sin lille snaps -metacamen oven på. og hvis det stod til ham ja så ville han da gerne have speedys også smiley
hvilket speedy helt sikkert gerne ville have - for han nægter at spise det selv -her skal man bruge magt

det skal siges at Kalle er lidt ...... smiley smiley

på kv havde vi en hunkat som spiste ormepille

men hvad med jeres?
magt eller spiser de selv?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spise medicin - helt selv?
  • #1   12. mar 2016 De spiser selv smiley det er meget sjældent at vi må "snyde" med leverpostej

• #2   12. mar 2016 I starten så spiste Tøsen frivilligt både sin canosan og sin Metacalm ( når hun får det), men nu er det ved magt desværre, hendes Cystopfan kan jeg snyde i dåsemaden smiley

• #3   13. mar 2016 Magt. Desværre.
    Men ikke noget med hun gemmer sig eller flygter fra mig, når det er tid. Så helt slemt kan det jo ikke være smiley

• #4   13. mar 2016 Magt!!!!
    Freddie kan hverken lide Metacam eller Loxicom (kopi), så det er bare op med gabet, ned med sprøjten og så snakker vi ikke mere om det!! Derimod spiser han Flexadin med stor glæde - ja hvis han måtte få flere end 2 stk. så ville det være lykken smiley Så godt at det langtfra er hver dag der er brug for Metacam.

Elvis er så ustyrlig ved tvang, så selv dyrlægen måtte tilkalde ekstra mandskab da han skulle udtage en afføringsprøve!
    Elvis VIL ikke hjælpes, så der er kun injektioner tilbage..
    Gudskelov er der ikke brug for medicin til den herre endnu. Men til gengæld spiser han malt og Zoolac til den store guldmedalje smiley

Lucas har kun prøvet alt i øjendråber /salve og det var sandelig heller ikke velkommen.

Så herhjemme hedder det tvang!

• #6   13. mar 2016 Min datter havde sådan nogle katte som selv tog det hele, bare det blev givet med hånden, men ikke mine og ikke en gang godbidder spises af hånden smiley de skal lægges på gulvet.
    Men svært at give det er det ikke, det kan gøres på et øjeblik, sååå magt vil jeg nu ikke kalde det, men frivilligt er det heller ikke smiley

• #7   13. mar 2016 Peanut har godt nok endnu ikke fået medicin, men hendes smertestillende der gives i sådan en sprøjte i munden det er hun helt vild med og vil rigtig gerne slikke den helt ren smiley Dyrlægen fortalte så også efterfølgende at der er noget smag i så det var nok derfor smiley

• #8   15. mar 2016 Ved magt. Metacam er så noget nemmere ved sally , end pillerne

• #9   15. mar 2016 selv nu hvor speedy har fået metacam i 1 uge, ja så hader han det stadig smiley

hvis han kan nå at spytte det ud på mig igen, så er hans dag reddet smiley

men håber at han kan slippe det i løbet af nogle dage. problemet er at hans holder sig hvis han ikke får smertestillende. med det resultat at han får hård mave. smiley

Kommentér på:
spise medicin - helt selv?

Annonce