569 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
spise medicin - helt selv? spise medicin - helt selv?
har to som er på medicin pt
begge er på metacam og kalle er på pencillin (speedy har fået en indsprøjtning med pencillin)
det sjove er at kalle selv spiser sin pencillin 2 x dagl og så snupper han så også sin lille snaps -metacamen oven på. og hvis det stod til ham ja så ville han da gerne have speedys også
hvilket speedy helt sikkert gerne ville have - for han nægter at spise det selv -her skal man bruge magt
det skal siges at Kalle er lidt ......
på kv havde vi en hunkat som spiste ormepille
men hvad med jeres?
magt eller spiser de selv?
0 synes godt om
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Men ikke noget med hun gemmer sig eller flygter fra mig, når det er tid. Så helt slemt kan det jo ikke være
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.289
Freddie kan hverken lide Metacam eller Loxicom (kopi), så det er bare op med gabet, ned med sprøjten og så snakker vi ikke mere om det!! Derimod spiser han Flexadin med stor glæde - ja hvis han måtte få flere end 2 stk. så ville det være lykken
Elvis er så ustyrlig ved tvang, så selv dyrlægen måtte tilkalde ekstra mandskab da han skulle udtage en afføringsprøve!
Elvis VIL ikke hjælpes, så der er kun injektioner tilbage..
Gudskelov er der ikke brug for medicin til den herre endnu. Men til gengæld spiser han malt og Zoolac til den store guldmedalje
Lucas har kun prøvet alt i øjendråber /salve og det var sandelig heller ikke velkommen.
Så herhjemme hedder det tvang!
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.156
Men svært at give det er det ikke, det kan gøres på et øjeblik, sååå magt vil jeg nu ikke kalde det, men frivilligt er det heller ikke
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 165
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.014
hvis han kan nå at spytte det ud på mig igen, så er hans dag reddet
men håber at han kan slippe det i løbet af nogle dage. problemet er at hans holder sig hvis han ikke får smertestillende. med det resultat at han får hård mave.
spise medicin - helt selv?