829 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Navne som passer med kitty ;-) Navne som passer med kitty ;-)

Lidt ligesom overskriften viser, søger jeg et navn der passer sammen med navnet kitty smiley Vi skal måske have en mere kat, men vi synes ikke navnet Lisa passer til en kat. Katten er brunstribet og er voksen:-) Har i nogle forslag?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navne som passer med kitty ;-)
  • #1   23. apr 2016 Jeg har en som hedder Mitti, det må da passe til smiley

• #2   23. apr 2016 hello smiley

• #4   23. apr 2016 Jeg er helt enig med Berit, voksne katte der kender deres navn bør man ikke ændre navnet på, og hvis det er en meget magtpåliggende så bør man vælge et navn det lyder utroligt meget som det den kender.

• #5   23. apr 2016 Feks Lisa kunne blive til:
    Misa
    Kisa
    Kiesa

• #6   23. apr 2016 Enig med Berit .... og derfor mine katte hedder Bruno og Bjarne (men det har jeg nu vænnet mig til smiley )

Skulle jeg ændre 'Lisa' ville det blive til 'Liva'.

• #8   24. apr 2016 Hhhuuuum kun en af mine har beholdt det navn den havde, de fleste har så været killinger med " mærkelige navne" og flere kælenavne.
    Røde var 11 mdr, hedder på papiret Thomas O'Marley, har heddet Rødhætte en stor del af sit liv, men også Tom, her bliver han omtalt Røde, men jeg kalder Rølle det er lettere smiley og han kommer altid, men det hjælper jo også med vådmad hver gang der bliver kaldt i den første tid.
    Jeg ved ikke om det er forkert at skifte navn? Men hellere kalde Mitti end Danish dynamit, ja flere af dem skal jeg kikke i papirerne for at huske det oprindelige navn, og mine katte tror vist også de hedder " kooommm sååå" for du kommer smiley

• #9   24. apr 2016 min sofus hed sigurd, da jeg fik ham (ca 10 uger) og sofie hed katja (ca 6 mdr)
    ved godt han var for lille, blev fundet på motorvejen...

• #10   24. apr 2016 Nu er det en kat der har levet med mange forskellige mennesker som har kaldt den forskellige ting. Den bor på min mors arbejde hvor der er demente mennesker, der ikke lige husker små ting som navnet til katten smiley Det var ikke for at starte en diskussion om om man skal give katten et andet navn eller ej, men blot hvad der kunne passe sammen med kitty smiley

• #11   24. apr 2016 Jeg tror, at I kan få større udfordringer end et navn, der passer til Kitty ;-). Det er sjældent let at sammenføre voksne katte.

• #12   24. apr 2016 Men hvis Lisa alligevel ikke er helt klar over sit navn, så synes jeg da at Kitty og Katinka lyder meget godt smiley

Og navneændring går såmænd nok ... internatskatte med ukendt navn, finder som regel ud af det, når de får et hjem og et navn.

Kommentér på:
Navne som passer med kitty ;-)

Annonce