716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp til killinger 2 Hjælp til killinger 2

Ja jeg låvede at fortælle hvordan det gik med mine små killinger den ene døde 4 timer efter fødslen og vi har fundet en madmor til 2 af dem som vi her til aften har været ude hos og hun tog sig af de små pus med det samme så jeg takker mange gange for den hurdige hjælp vi har fået til de små, og vi er sikker på at de vil få det rigtig godt da vi jo har set hjemmet de nu er i og det er jo ren luksus og være kat der hjemme og vi glæder os til at se dem vokse.
hvis nogen ikke ved hvad jeg snakker om kan i læse det på dette link. http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=15128

og igen mange tak for hjælpen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til killinger 2
  • #1   10. sep 2006 Årrh ddet var godt smiley

• #2   10. sep 2006 nej det var dejligt at høre.... det varmer helt.... havde godt nok tænk tidligere i aften og spøger indtil jeg opdaget at du sagde at der var en times kørsel og der kun var gået 1½ time.... *S* men det er vildt dejligt at høre at de også fik en ny chance hvad så med dem din egen har har de det også godt?? hjalp det at der ikke er så mange nu??

• #3   10. sep 2006 Hey

Ja de 3 jeg selv har beholdt har det godt alle har overlevet natten og mor misser har det også godt og virker til at være mere rolig i dag

Kommentér på:
Hjælp til killinger 2

Annonce