{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

*Snøft*... {{forumTopicSubject}}

I går nat fandt min mor og storebror min lille killekiarre mis kørt over på vejen *snøft*... jeg er bare SÅ ked af det, hun var den dejligste og yndigste mis, der bare eelskede at blive nusset. Det eneste gode var da at hun lå midt på vejenså det så ud som om hun er død lige med det samme så hun ikke har lidt. Jeg har ellers ALDRIG set hende gå op til vejen (vi bor nede af en grusvej et lille stykke fra vejen), det er kun hendes bror Fluffy der plejer at gå op til vejen. Ved slet ikke hvad jeg skal gøre er bare så ked af det over at have mistet min lille missekill.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *Snøft*...
  • #1   7. jun 2004 Det kan jeg godt forstå..... Hun ser bare såååå dejlig ud..... Det er bare det værsted er sker, når ens kat dør (Især når den gør det ved at blive kørt ned!!!)...

  • #2   7. jun 2004 åhh hvor forfærdeligt. Jeg er bare så bange for, min kat går ud på vejen. Men hvis folk ik kørte så hurtligt, kunne det jo være der ik ville ske sådan noget..

  • #3   7. jun 2004 Det er jeg ked af på dine vegne. Føler virkelig med dig. Det må være en hver katteejers skræk, at ens kat bliver kørt ned. Heldigvis har jeg aldrig mistet en kat på den måde, og jeg håber heller aldrig at jeg kommer ud for det.
    Hvis bare Felix er væk i en dag uden at jeg ser ham, er jeg straks banhge for at der er sket ham noget. Alternativt er at han skal være indekat, men han er så glad for at være ude og har mange kattevenner, så det kan jeg ikke nænne.


  • #4   8. jun 2004 Føler med dig!
    Håber du kommer over tabet!

    Knus Kine!


  • #5   9. jun 2004 Hejza,
    tusind tak for jeres medfølelse... det er lidt tomt uden Kiarre, men jeg må jo tænke positivt... hun havde det rigtig godt så længe hun levede.


  • #6   10. jun 2004 ej hvor er det synd for jer!

Kommentér på:
*Snøft*...

Annonce