{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. mine killinger, {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har jo mine to dejlige killinger, der bliver fire måneder om 3 dage.

Min 'problem' er at Buster, hankatten, er begyndt at 'lægge' an på Jasmin, hunkat og busters søster. Det foregår sådan, at Buster tager fat i hendes nakkeskind og sidder ovenpå hende. Det gør han meget, men noget af det er nok også i leg. Han har en enkelt gang lavet parringsbevægelser, og haft tissemanden ude, men han har vist ikke helt kunne finde ud af det. Det er dog kun observeret en gang.

Jeg har snakket med min dyrelæge mht. kasteration af ham, men han sagde at han ville gøre det når buster er 6 måneder. Skal jeg tage kontakt til ham igen, og sige at Buster er begyndt at vise interesse for parring, og at jeg vil have ham kastereres. Eller kan Buster overhovedet finde ud af at lave killinger, og er han udviklet til at kunne lave killinger ?.

Jeg ved ikke hvornår han kan lave killinger og hvornår Jasmin kan blive gravid. Er der nogle der ved hvad jeg skal gøre i denne situation ??

MVH Bettina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. mine killinger,
  • #1   13. sep 2006 Ja, jeg sidder også og kigger på deres leg, men jeg tror nu heller ikke at de kunne lave killinger i den alder, men jeg har bare ikke lyst til at der skal 'ske noget'... Såh, jeg ville bare høre herinde, for at være på den sikre side.... smiley


  • #2   13. sep 2006 Jeg ved der er mange dyrelæger der gerne kasterere yngre killinger... bare de vejer over 2 kg.
    Så hvis din egen dyrlæge ikke vil, kan du måske prøve at ringe til en anden, og høre hvad de mener...

    Må sige, jeg ved ikke hvor tidligt katte kan få killinger, men nu er de jo også kun selv killinger...
    Hold øje med dem, og det skader jo ikke at høre en anden dyrlæges mening... smiley


  • #3   13. sep 2006 Hmm, ja du har fuldstændig ret Julie, meen jeg må indrømme at jeg allerhelst ville have den dyrlæge jeg har nu. jeg er fantastisk glad for ham, og synes han er enormt god... men jeg tror at jeg vil ringe derned en af dagene og muligvis høre hvad han mener. Den eneste grund til at der skulle gå de 6 måneder var for at så kunne han bedre se stenene... (derfor forstår jeg ikke at man kan kasterere en hankilling på et få uger....)

    Men hvis der er nogen risiko ved at vente, må han jo vudere hvad der er bedst

    smiley


Kommentér på:
Spørgsmål ang. mine killinger,

Annonce