{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

en god historie... {{forumTopicSubject}}

Jeg synes lige jeg ville dele denne solståle historie med jer her en søndag aften hvor tonen er lidt negativ pga. et vis problem.. (skal nok passe på fryseren, der er så kooldt!)

Historien handler om Baronen (røde) Som nogen måske har læst har jeg overtaget Baronen af Johnny F.´s mor for di han var et problem. og hun ikke synes han trives.

Han har nu boet ved mig i 2 måneder sammen med Anton og Gucci. Han er blevet bedste venner med Anton og de leger vældigt sammen om natten- og selv Gucci er begyndt at gnubbe sig op af ham. Han spiser pænt og tager på. han kan nu bruge bakken med låg og lægger ikke længere noget grisseri rundt omkring i lejligheden. Han er begyndt at løfte sin hale når man taler til ham og han gider ikke flytte sig når man vil sidde i sofaen.

Det skal siges da han kom, var han MEGA sky. Man skulle fange ham hvis man ville snakke med ham og gav man slip var han straks under sengen eller sofaen.

Det er dejligt at se at han bliver mere og mere glad for hver dag og nu er han også begyndt at snakke ;o)

skønt at kunne redde en misser der måske ellers have været aflivet.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en god historie...
Kommentér på:
en god historie...

Annonce