{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

En lille succes historie :) {{forumTopicSubject}}

I går var vi hjemme ved mine forældre da vi skulle fejre min lillesøster som har fødselsdag på onsdag.

Vores farmor og farfar samt vores onkel var der og vi fik noget god mad og hyggede rigtigt. Da min far så skal ud med skraldet ser han at deres kat Buller sidder og stirrer ind i hækken, min far går så hen til ham for at se hvad i alverden den kat nu har gang i. Han finder så en lille killing på 12 uger ca. som sidder i hækken. Den vil enormt gerne lege med Buller, men Buller på 10 år er ikke lige så begejstret for en kat på hans territorium så han markerer sig ved at hvæse og knurre af den lille.
Den er meget tam og vi får så fat i den da den efter mange timer stadigvæk sidder ude i hækken og den spinder med det samme den kommer hen til os.

Mine forældre bor inde i byen, men en ældre dame fra de andre lejligheder har måtte redde den stakkels killing fra at blive kørt over af en bil. Vi snakkede med denne dame og hun havde været rundt og spørge om der var nogen som manglede denne her lille mis. Der var ingen som manglede den og det vidste sig at et af de andre huse på vejen har haft killingen inde i 2 dage for at efterlyse den og da de ikke har kunne finde ejeren har de bare sat den ud igen!!! smiley Den er hverken øremærket eller chippet. Vi prøvede at se om den var sulten og det var den RIGTIG SULTEN endda smiley Det er nu endt med at mine forældre har taget den ind i deres hjem og nu må Buller så finde sig i at få sit hjem invaderet af en lille hun mis som hedder Mille smiley Sådan fik min søster en ekstra fødselsdags gave, en lille killing smiley

Havde mine forældre ikke taget den ind så havde min kæreste og jeg taget den med hjem for den skal i hvert fald ikke gå for lud og koldt vand.

Hvad havde i gjort? Er det forkert at tage den ind? Er der nogen som mangler en lille sød gråstribet killing i Esbjerg centrum??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille succes historie :)
  • #1   7. aug 2011 jeg tror at enhver med kattehjerte havde taget den ind smiley og derefter gjort en indsats for at fremlyse den (som naboen havde gjort), og hvis ikke fremlysningen lykkes så finde et nyt hjem til den smiley hvertfald ikke bare sætte den ud igen. smiley lille mis.

  • #2   7. aug 2011 Jeg tror mine forældre vil give den et godt hjem så de tager den ind permanent smiley Vil selvfølgelig se om jeg kan finde hendes ejer, men tror bare det er rigtig svært for der er så mange killinger lige nu at folk bare smider dem ud til en uvis skæbne smiley


  • minna b
    minna b Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #3   7. aug 2011 Fatter ikke man vælger at få katte eller killinger hvis man ikke kan/vil/har råd til at tage sig af den/dem..

    Godt dine forældre har taget i mod hende..

    Jeg havde også haft taget killingen ind og givet mad mm... så kan man dagen efter aflevere sedler hos købmand, butikker mm. hvor ejeren efterlyses og efter en uges tid finde et nyt hjem til det kære kræ.. medmindre man da vil beholde hende som i smiley


  • #4   7. aug 2011 Nej jeg forstår altså heller ikke hvordan man kan have hjerte til at sætte sådan en lille og forsvarsløs killing ud. Den har jo ikke en chance for at klare sig uden mad og vand. Nu ved jeg så at de har været rundt og spørge og der er ingen som mangler hende så mine forældre tager hende ind og giver hende et godt hjem smiley

Kommentér på:
En lille succes historie :)

Annonce