{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  allergi
  • #1   20. sep 2006 jeg kender en som får en indsprøjtning hos lægen...

• #2   20. sep 2006 jeg har os spurgt min læge, men de vil ikk give mig såen en.. de sagde at jeg måtte lære mine katte ikk og være i min seng og sofa.... og det kan man jo bare ikk rigtig lige....

• #3   20. sep 2006 hmm ja, men jeg har pille, øjendråber osv, da jeg os har høfeber, og der er ikk noget af der der virker... :0(

• #4   20. sep 2006 Er du testet, så du med sikkerhed ved at det er kat, du reagerer på?

• #5   20. sep 2006 Jeg synes du skal prøve at forhører dig hos en anden læge.... for jeg kan da hører din ikke ved en fis om katte.... hvis de er vandt til at være i seng og sofa for du dem ikke til at lade være...... Og jeg mener nemlig også man kan få en sprøjte mod hunde og katte...

var da en mulighed...

Naja

• #6   20. sep 2006 mange tak for alle rådende.. jeg er lige blevet testet, og det var helt klart kat jeg reagerede på... jeg prøver lige og hører en anden læge om hva jeg kan gøre, for jeg vil ganske enkelt ikk af med mine små missere :0) mange tak...

• #7   20. sep 2006 jeg kan heller ikke tåle kat og hund og jeg har lige nu 2 hunde og 9 katte og de skal altså ikke flytte fordi jeg har allergi... Jeg spiser nogen stærke allrgi piller 3 gange om dagen og så sørger jeg for at støvsuge 2 gange om ugen og tæpper og sengetøj osv bliver vasket 1 gang om ugen og det hjælper altså meget...

Du kan evt købe en Dyson støvsuger de har lavet en specielt til folk med dyr, den tager alle hår og sørger for at støv ikke bliver sprædt rundt i huset.. Den er lidt dyr men den virker...

• #8   20. sep 2006 christina j.. ja det er en prik test.. men er ret sikker på at det er mine katte, jeg fik den allergiske reaktion inden jeg to på ferie, fik alt muligt og putte i øjnene, smøre osv... der gik ikk engang et halvt døgn efter jeg var taget afsted, så var det hele forsvundet.. da jeg kom hjem igen gik der halvanden time så var reaktionen der igen, så jeg kan ikk tro andet end det er mine katte.... men jeg går aldrig af med dem det er helt sikkert... det ville jeg ikk ku gøre :0) men må snakke med lægen på mandag og hører hva de har og foreslå...

Kommentér på:
allergi

Annonce