Total groggy efter sterilisation i dag {{forumTopicSubject}}
Så. Fik vi endelig taget os sammen.
Luna har i dag været en tur på besøg hos dr. Dyr (alle betydninger heri), og er nu kommet hjem igen, meget træt og <i>meget</i> groggy...
I går skulle hun faste fra klokken 19 af, hvilket hun tydeligvis ikke var tilfreds med. Desuden skulle hun holdes inde, da hun har det med at strejfe i længere perioder (á en halv dag til en dag).
Hun havde fået en loppekur, men det der Frontline Vet spray-på "loppe-gå-væk" var <i>ikke</i> en succes, da sprayflaker = hvislende slange, og resultatet derefter er gennemsnitligt en flået hånd og loppespray alle andre steder end i kattens nakke... Så udover øremærkning (fulgte med i prisen) og sterilisation (og dermed også fjernelse af de killinger, hun havde i maven), havde hun også fået en lille loppekur med i nakken (sikkert i bedøvet tilstand).
Nu har hun så lige fået lov at sove lidt, og har ellers lige fået lidt at spise, så nu trisser hun stille og roligt småslingrende rundt med sine grønne ører (efter øremærkningen), og ligner en, der har haft snuden liidt for langt nede i vodkaflasken...
Lille pus!
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 320
Et lille billede af den knap så glade kat i dag.
Jeg kan ikke lade være med at få lidt dårlig samvittighed, når jeg tager mig selv i at smile af hendes stadig lidt småslingrende gang.
Jeg er glad for, at de tilsyneladende hurtigt "heler". Om 10 dage skal hun op til dyrlægen igen for at få stingene taget ud. Har de egentlig stadig "lyst" til sex efter dette? For der er en temmelig påtrængende rød herre, der velvilligt besøger hende mellem kuldene... vil hun afvise ham nu ?
Ha ha, Stine, held og lykke med dem.... jeg tror nu gerne de vil pyldres lidt om, Luna har da kravlet op til mig for at få lidt trøst, kan nu ikke så godt lide hun ryster, og hendes pupiller er osse lidt store (se billede). Det er nok bedøvelsen, der fortager sig...
Puha, det må ikke være sjovt... Godt vi kan "styre" os
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Det er fordi min underbo skal have sin kat steriliseret, og den er måske gravid så hun vil gerne vide hvad der sker med killingerne...
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 320
Jeg ville også frygtelig gerne vide det, men da jeg var på gymnasiet i mellemtiden, så var desværre ikke med ude at hente hende for at spørge til forløbet... Men jeg er stort set sikker på det foregår som en abort; killingerne aflives med det samme, ligesom barnefosteret i livmoderen. Det er jo lidt trist, men bedst for missemoderen, hvis de nu er uønskede.
Nadja:
Det var godt, selvom hun jo i teorien bare kunne slå sig løs..
Total groggy efter sterilisation i dag