{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

kan man finde en billig kat? {{forumTopicSubject}}

Nu var jeg jo heldig og få bette ganske gratis, og jeg er godt klar over at det var mere end hæld, da så flotte renracet katte normalt ikke bortgives.

Men nu er jeg i den situration at min gode veninde ønsker sig en kat, efter hendes anden blev aflivet.
Så jeg vil meget gerne give hende en i fødselsdags gave.

det skull egerne være en langhåret kat, med eller uden stamtavel, det er lige gyldig, bare det ikke er en perser.
Jeg kan dog ikke betale mer eend 1500 som aller max, men kan man overhovedet finde det?
og hvor skal jeg lede?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man finde en billig kat?
  • #1   23. sep 2006 du kan sagtens få en til den pris.... min salem har jeg lige købt for 800kr... :o)

du kan gå på dyrenettet osv for at finde dem...

• #2   23. sep 2006 HUn øansker sig, MEGET en ny kat.
    hun er meget hjemme, og savner selvskabet af en kat.

men jeg tror vi følger Bente´s råd.

• #3   23. sep 2006 og måske lad din veninde være med til at vælge katten for jeg fik engang noget så simpelt som en hamster i fødselsdagsgave men jeg havde ikke selv mulighed for at se hvordan det opførte sig osv ( ER LIDT AF EN HAMSTER EKSPERT HEHE) og derfor endte jeg med en hamster jeg ikke var glad for og en kat lever trods alt længere og den og din veninde skal bruge mange år sammen i fremtiden...

• #4   23. sep 2006 Jeg er enig med Sabrina smiley Et gavekort er nok en bedre idé, så hun selv kan vælge. Det er trods alt hende, der skal leve sammen med katten de næste mange år.

Og husk så at raceforskellene er meget mere end bare udseende og pelslængde. Hun skal være opmærksom på at vælge en race, der passer til hendes eget temperament.

• #5   23. sep 2006 det burde du godt kunne - vi gav 2 flasker vin for soffi (:

synes os gavekortet er end bedre ide smiley

• #6   23. sep 2006 så lige dit oplæg, og tænkte du måske skulle slå et smut ind forbi min annonce, har lige lagt den ind..

rikke smiley

• #7   23. sep 2006 hej har killinger til salg der er 3/4 main coon og 1/4 perser, de koster 1000 kr

• #8   24. sep 2006 du kunne også lade det være en overraskelse, og sige til dine veninde at i liiiige skal ud og køre en tur sammen, og overraske hende når I kommer hen til dyreværnet og sige OVERRASKELSE - og lade hende vælge den kat hun aller mest ønsker sig.

• #9   25. sep 2006 Kig på den blå avis. Dba.dk Der købte jeg min. hun kostede 800.,.

Kommentér på:
kan man finde en billig kat?

Annonce