{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Ny kat i hjemmet:-) {{forumTopicSubject}}

Så har Hugo fået sig en ny legekammerat. Vi kom hjem for et par timer siden og hugo har taget godt imod den lille. Men han er meget aktiv og vil lege og daske til den lille, men han prøver nok bare at fortælle hvem der bestemmer, hi hi.. men mon ikk snart at de bliver trætte..?
Ejeren sagde at den er halv siameser og halv huskat, men det er ikke rigtig noget man kan se, andet end at han er meget smald i ansigtet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny kat i hjemmet:-)
  • #1   23. sep 2006 jo det gør jeg når jeg lige har fået taget nogle billeder. Er det normalt at Hugo springer på den lille hele tiden og ligger sig oven på den så den lille begynder at knurre?

• #2   23. sep 2006 ja det er nok rigtig, men det er bare som om at den lille er bange for hugo.

• #3   23. sep 2006 ja, okay. men hugo er meget vild i forvejen så ved ikk rigtig om det vil ændre noget for hugo. Han er disideret ond ved den lille og hopper oven på den så den lille skriger. Håber virkelig at det går over, og at hugo falder mere til ro ellers må man jo af med ham igen desværre

• #4   23. sep 2006 ja det blev han for over et halvt år siden. jeg tror også at der er et eller andet med ham. Han kræver meget opmærksomhed ellers bliver han meget sur og bider og kradser og ter sig mærkeligt, men håber ikk at det kommer til, at gå ud over lille mis

• #5   23. sep 2006 ja, man kan mærke at den lille er meget træt. men prøver at snakke med en dyrelæge på mandag. ved ikk om man kan få en form for afslapningsmiddel til ham, hi hi

• #6   23. sep 2006 ja, ellers er han bare meget ondsindet, hi hi.. men skriver lige hvordan det ellers kommer til at gå.

• #7   23. sep 2006 Tillykke med den nye kat - glæder mig til at se den herinde på KG - jubiiiii

• #8   23. sep 2006 hejsa

tillykke med jeres nye mis, det var hurtigt i fik fat i en kat mere, tror den lille skriger fordi den bliver forskrækket osv og den har nok også opdaget at i kommer til hjælp når den skriger, trixie gjorde det også da vi fik hende, men efterhånden gad vi ikke hjælpe hende mere da hun selv var skyld i at hun fik prygl og den dag i dag skriger hun ikke længere når daffy muler hende

• #9   24. sep 2006 Johnny F Jeg tror ikke at det er fordi den ved at den får vores hjælp. Hugo er efter den hele tiden også om natten. Han bider og hopper oven på den bare den bevæger sig, og den lille er begyndt at blive bange for Hugo, den tisser der hvor den er som om at den ikk ture at gå ud i kattebakken, og den hvæser af hugo.

• #10   24. sep 2006 prøv evt at holde den lille i et rum hvor hugo ikke ka komme, den lille er selvfølgelig utryg ved situationen og de nye omgivelser

• #11   24. sep 2006 ja. idag prøvede vi at lukke ham ind i soveværelset med sin kattebakke og mad og vand, og nu har vi lige lukket ham ud igen, og det virker som om at han ikke er bange mere og hugo er sød ved den, så håber det har hjulpet..

Kommentér på:
Ny kat i hjemmet:-)

Annonce