{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

hjælp! en killing er fundet {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger ja så har jeg fundet en killing på ca 8-10 uger som er meget meget tynd og sulten. jeg har fundet den i vamdrup, og jeg vil meget gerne finde en ejer, men da vi ikke kan have den vil vi meget hurtig af med den, så hvis der ikke er nogle der dukker op så søger den et nyt hjem. kunne i ikke have en lille kat mere...???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp! en killing er fundet
  • #1   27. sep 2006 Er den i kontakt med dine misser?? Pas på måske den er syg så derfor den ser så lille ud .....bare en tanke

• #2   27. sep 2006 nej det er den ikke.. det er defor jeg meget gerne vil af med den igen.. den er inde i mit soveværelse og det er synd for den i længden...

• #3   27. sep 2006 hvis der er nogle står mit nummer på markedet hvor jeg har lagt det lille pus ind

• #4   27. sep 2006 Nu ved jeg jo ikke hvor du bor.. Men kunne det være en gårdkilling der er blevet væk fra sin mor eller en privatpersons kælekilling? Du skriver jo at den er meget tynd.. Er pelsen pæn eller tjavset? (Kan ofte sige noget om hvor længe den har været tynd)

Og ellers prøv at kontakte nærmeste dyrlæge og hør om nogen leder efter en killing? Eller prøv kattens værn, mht til at den ikke kan være hos dig/evt. skal den kigges på af deres dyrlæge? (Det er jo nok billigere end din egen dyrlæge)

• #5   28. sep 2006 pelsen er rigtig fin faktisk, men den er virkelig tynd! jeg tror ikke det er en gård killing da den er efterlyst i hele byen og ingen har henvendt sig?? jeg kom i snak med en som har dens søster, så nu er der 2 vi skal finde hjem til... puha... jeg har prøvet at finde ud af om nogle savner den, men det er der ikke. jeg har så ondt af de små stakler!

Kommentér på:
hjælp! en killing er fundet

Annonce