{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp en killing er fundet del 2
  • #1   29. sep 2006 jeg har fundet en lille stakkels tynd killing for to dage siden. jeg forhørte mig rundt i byen og fik af vide at blomsterhandleren også har en hun gerne vil af med. vi kontaktede hende og fandt derefter ud af at det faktisk var en søster til den vi havde fundet. hun havde også fundet sin og kunne ikke komme af med den, og vi har så aftalt at hjælpe hinanden. jeg har bare meget svært ved at finde nogle der vil have de små stakler, men min veninde har en vininde som har lovet at tænke over det og vil så give besked her i formiddag. jeg har ikke hørt fra hinde i nu, men jeg håber virkelig hun har lyst til at tage saklen med, bare en af dem vil jo være dejligt da jeg ikke har lyst til at få dem aflivet. jeg kan bare blive så sur over at folk bare smider deres killing ud! helt erligt, hvad tænker de på?

• #2   29. sep 2006 lige mine ord i din mund lottebecoon!

jeg tror de er 9 mårke 10 uger....de er frække og virkelig dejlige, men vi kan desværre ikke have dem, vi har prøvet!

• #3   1. okt 2006 Jeg føler virkelig med med dig Janni, for ved hvordan det er at stå i din situation. for et par måneder siden fandt jeg 2 udmagrede killinger i en hæk tæt på hvor jeg bor, og havde holdt øje med dem et stykke tid for at se om der var en kattemor i nærheden. men nej. jeg besluttede mig for at tage de små stakler ind, for det var virkelig svært for mig bare at lade dem blive derude. det var en søndag, så jeg kunne ikke få fat i kattens værn, så jeg beholdte dem natten over, og næste dag ringede jeg til kattens værn og fortalte min historie. de sagde at jeg kunne komme aflevere dem på et dyrehospital hvor der stod en fra kattensværn til at tage dem, så de kunne blive undersøgt for diverse sygdomme..
    Et par dage efter ringede jeg derned for at høre hvad der var sket med dem, men de var desværre blevet aflivet pågrund af katteaids.. rigtig ærgelig..

• #4   1. okt 2006 Sys det er for dårligt at folk ikke kan tage ansvar, og bare overlader problemet til andre. øv hvor er det træls..

Kommentér på:
hjælp en killing er fundet del 2

Annonce