Killingetænder. Killingetænder.
Min lille vildkattekilling, har stadigvæk sine mælketænder, ser det ud som, eller også er dens tænder ikke normale gr. manglende foder. Hvor gl. skal den være inden den skifter tænder.?????
Han flyttede jo hjem til mig onsdag eftermidd. og han har spist drukket og sovet og gået på kattebakke, stort set hele tiden. Men jeg synes han drikker kolonormt meget. Mens jeg havde ham ude og sad og spiste min morgenmad drak og drak han af mit vandglas, og han tømmer sin vandskål inde i buret. Men han har jo også fået alt hvad han kunne spise indtil i går, da startede han med tynd mave.
Men tror jeg skal omkring dr. dyr på mandag, han kan jo have sukkersyge.
Hans mave er enorm udspilet og har været det alt den tid jeg har kendt ham. Troede det var orm men har nu fået sin anden ormekur i torsdags.
Lang historie mange spørgsmål, håber der er nogen som kan hjælpe mig. Det er jo 17 år siden jeg sidst har haft en killing og ham her skal gerne også leve de næste 17 år.
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Han får tørfoder Royal C.
Der hvor han er født mener de de så ham første gang i apr. md. Men han er jo meget lille synes jeg i forhold til andre kill. ligner han en på 3 mdr.
Men han må jo være omkring de 6 mdr. hvis han er set første gang i starten af apr. Da siger de han havde øjne.
Killingetænder.