Av for hulen.. skodkat.. Av for hulen.. skodkat..
Jeg kan godt sige jer jeg er hårdt såret.. Houdini og jeg lå på sengen og legede lige før og det gik ret vildt for sig.. Den lille rod springer rundt på mig og får væltet musen ned bag mig.. og to sekunder senere sidder der et sæt killingetænder lige i min ene balle..
Fårk det gjorde ondt.. det var ikke bare et lille nap men HELE tandsættet der lige tog fejl af mors røv og en forbandet pelsmus..
Manden skreg selvfølgelig af grin og fik lov til at se mærkerne.. har aftryk af fire små hjørnetænder lige i måsen..
Men han kom da og sagde undskyld bagefter..
Er I nogensinde blevet overfaldet på den måde af jeres dyr???
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 31
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 22
og hun er også helt fjollet med tæerne, bare når man slapper af når man er kommet hjem fra arbejde, så lige pludselig har jeg en kat siddende på foden, med alle kløerne i
av det gør bare ondt
maj 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 4 Svar: 231
Damn, det gjorde ondt..
Senere samme dag prøvede hun at klatre op af mit ben..
Så nu har jeg 2 mærker der beviser at jeg har killing..
Yder mere... I forgårs legede hun i vinduskarmen mens jeg sad ved computeren.. Men hun kunne vist ikk holde balancen.. Hun faldt hvertfald ned.. Og prøvede at rede sig selv via min arm..
Så nu har jeg 4 meget dybe rifter og et hul der gerne vil gå op og bløde igen...
Og jeg har på fornellemsen at det kun er begyndelsen på hvad der venter sig frem over...
Av for hulen.. skodkat..