416 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Av for hulen.. skodkat.. Av for hulen.. skodkat..

Jeg kan godt sige jer jeg er hårdt såret.. Houdini og jeg lå på sengen og legede lige før og det gik ret vildt for sig.. Den lille rod springer rundt på mig og får væltet musen ned bag mig.. og to sekunder senere sidder der et sæt killingetænder lige i min ene balle..

Fårk det gjorde ondt.. det var ikke bare et lille nap men HELE tandsættet der lige tog fejl af mors røv og en forbandet pelsmus..

Manden skreg selvfølgelig af grin og fik lov til at se mærkerne.. har aftryk af fire små hjørnetænder lige i måsen..

Men han kom da og sagde undskyld bagefter..

Er I nogensinde blevet overfaldet på den måde af jeres dyr???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Av for hulen.. skodkat..
  • #1   23. jul 2005 hehe ja bati nyder når vi ligger og sover og stikke potteren ind under dynen og griber så hårdt fat i det han får fat i, og det gør mega ondt, for slet ikke og tale om den forskrækkelse man får midt om natten smiley men han mener også at min hånd er det perfekte bide dyr, hvilket kan ses og mærkes....

• #2   23. jul 2005 hehe, jo tak, har godt prøvet det et par gange med kiwi, men den værste hun har lavet, det var nok da hun en morgen syntes det var sjovt at sætte alle tænderne og kløerne i mit ene lår, jeg kan godt hilse at sige at jeg vågnede med det samme... av:D
    og hun er også helt fjollet med tæerne, bare når man slapper af når man er kommet hjem fra arbejde, så lige pludselig har jeg en kat siddende på foden, med alle kløerne i smiley
    av det gør bare ondt smiley

• #4   24. jul 2005 Hmm.... Her for et par dage siden lå jeg og halvsov med kæresten kl *beeeeep* om morgenen.. Enigma havde vækket mig en gang men jeg troede jeg havde fået hende ud af mit værelse.. Lige pludselig fik jeg sindsygt ondt så jeg var lige ved at skrige af smerte... Hun havde lige sat klør fem fast med neglende godt boret fast i mit inderlår....
    Damn, det gjorde ondt..
    Senere samme dag prøvede hun at klatre op af mit ben..
    Så nu har jeg 2 mærker der beviser at jeg har killing..

Yder mere... I forgårs legede hun i vinduskarmen mens jeg sad ved computeren.. Men hun kunne vist ikk holde balancen.. Hun faldt hvertfald ned.. Og prøvede at rede sig selv via min arm..
    Så nu har jeg 4 meget dybe rifter og et hul der gerne vil gå op og bløde igen...

Og jeg har på fornellemsen at det kun er begyndelsen på hvad der venter sig frem over...

Kommentér på:
Av for hulen.. skodkat..

Annonce