{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.280 visninger | Oprettet:

Gode råd om BYGKORN! {{forumTopicSubject}}

Av for filan i hulen mit højre øje gør NALLER!!! Er der nogen der har gode råd om hvordan man kan mindske smerten ved bygkorn ???

Modtages med kyshånd for mit øje gør så naller!!!!

Og ikke nogle frækheder ifa. "birgitte birgitte birgøje, fik ondt i sit ene øje"..... 8oD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd om BYGKORN!
  • #1   26. mar 2007 et godt råd er ihverfald at du holder fingerne fra det, da berøring ellers vil gøre det værre, hvad der lige fjerne smerten ka jeg ikke hjælpe med og dog
    klap dig selv hårdt over fingeren med en god hammer, så glemmer du med garanti dit øje*G*

    undskyld mange gange ku ikke dy mig


  • #2   26. mar 2007 hihi , desværre (: mener man kan købe noget crem eller noget i den stil. har ene veninde der får så voldsommen bykorn at ud er nød til at tage en nål og prikke det så det er betændelse kommer ud :s ö lyder voldsomt.
    fik også engang et hvor mit øje hævede fuldkommen op og mit øjenlåg var helt rødt.. fedt at komme sådan i skolen, der gik rygte om jeg var blevet slået ned :b


  • #3   26. mar 2007 ej ej ej , jeg kan slet slet ikke stave idag.. håber du kan tænke dig til hvad der skal sstå s:

  • #4   26. mar 2007 katie- lyder rigtig skummelt at prikke sig selv i øjet med en nål avav

  • #5   26. mar 2007 Du kan købe noget på apoteket mod det og det kan din læge så henvise dig til hvad og hvordan det bruges samt selvfølgelig så NALLERNE VÆK FRA ØJET selv om at det er mere end bare meget fristende at pille men husk nu bare på at det jo faktisk er en bumse der sidder på indersiden af øjenlåget så...

    Mega Knuzere

    Lene M.


  • #6   26. mar 2007 jep holder fingrene laaangt væk....... det er bare en grimmeren en....... :o(

    Tak for råd -og Katie - Ku sagtens læse det .... :o))


Kommentér på:
Gode råd om BYGKORN!

Annonce