{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

grineflip del 2...(sjove katte oplevelser) {{forumTopicSubject}}

tænkte lige jeg ville lave en ny indlæg på grineflip, syntes det andet var gået lidt i stå...

NimNim er simpelthen også bare så sjov.. en dag da kattenes værn bladet var kommet så jeg og læste det i min seng, så kom Nim op for at putte men det første hun ser er forsiden af bladet, en stor rød kat, og på et split sekundt var hun 3 gange så stor end hun egentlig var og hoppede sidelæs hen af sengen... jeg tog derefter baldet tættere på hende for at se hvordan hun ville reagere og hun væste og spruttede helt vildt og smed sig ned med benene i vejret og endte med at trille ud over sengekanten... jeg var nok flad af grin... hehe lille tosse...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grineflip del 2...(sjove katte oplevelser)
  • #1   1. okt 2006 skriv endelig selv og nogle sjove oplevelser i har haft med jeres katte, så vi kan få grinet lidt mere...;-)

• #2   2. okt 2006 Jo jeg har da også en smiley

Røskva er ikke normalt interesseret i vores fjernsyn og det vi ser på det, men nu har vi fundet ud af at vi åbenbart ser det forkerte! *gg*

Vi sad en aften og zappede rundt, der var intet interessant i tossekassen, og på AnimalPlanet som ellers står for 30 % af unerholdningen herhjemme var der et fugleprogram.. Gaaaab, men i samme øjeblik som Røskva hørte alle fuglelydene fra fjernsynet kommer hun tonsende og giver vores fjernsyn sådan en omgang. Vi slår væk for sjov og hun mister interessen straks. Vi slår tilbage igen og fjernsynet får sådan en omgang til *gg* De fugle skal åbenbart have en på sinkadusen smiley

Det sjove er at hun (har vi fundet ud af nu) kun fokuserer på fjernsynet når der er noget med fugle i fjernsynet. Ellers er det verdens mest uinteressante møbel... Men fuglene, WHAHAHA de skal ha´ smiley

Så vi overvejer lidt at investere i en fugledokumentar, så hun kan tosse rundt, når det passer frøkenen smiley

• #3   2. okt 2006 Ja, det er sgu underligt *gg* Ingen andre dyr fanger røskva's opmærksomhed i fjernsynet... kun fugle smiley

LOL, og så lige nu musene i tegnefilmen Basil Mus smiley Weird (men kun den fede mus)

• #4   2. okt 2006 haha det er altså morsomt... Nim elsker grace hvide verden... haha eller faktisk er hun en rigtig tv mis.. hehe

• #5   2. okt 2006 May er ikke mere, men fra hun var 2 mdr til 6 mdr ca var hun helt vild med tv'et.. Det var ikke lydende der tiltrak, det var bevægelserne! Mit tv står så hun kan nå det fra sengen, og at sidde lige under det og stirre op, og når der så var noget der bevægede sig rigtig fristende, så kom der først lige en forsigtig pote op.. og så den anden og hel kroppen næsten! Det var virkelig sjovt at se hende forsøge at fange ting i tv! Desværre kunne det være lidt irriterende når man nu forsøgte at se noget spændende og man så lige pludselig kun så kattens ryg og hovede, hehe..
    Så jeg begyndte at sige nej når det var, og hun har desværre stille og roligt mistet interessen for det :o/

• #6   2. okt 2006 Da Sofus var killing lå han på mig og jeg så Animal planet.
    Så kom der et program med katte .... (Sofus var vidst faldet i søvn)

I TV'et var der en kat der sagde MIAV og Sofus hoppede traks op og kiggede ud i haven for at se om der var nogen kat.....det var der så ikk'. Endelig fik han øje på kattene i fjernsynet og han begyndte at hoppe op og ned at fjernsynet og mijave .... hehe det så virkelig sjovt ud smiley

Denne her historie er nok ikke så sjov , men Sofus så virkelig sjov ud smiley

• #7   2. okt 2006 hehe, man skal bare have god fantasi, jeg grinede i hvert fald af at se Sofus for mig

• #8   2. okt 2006 haha smiley

Det ikk så tit soffi ser tv , men vis hele familien gør , ser hun da klart med smiley kan huske et program hvor en løve unge jagtede en fugl , og soffi var meget interessert i tv :b men hun kunne godt nok ikk forstå hvor dyrene blev af når de løb ud af skærm billedet. så hun måtte da om bag tv'et og kigge efter dem ;D hahah, jeg var flad af grin. hele vejen omkring tv'et skulle uhn , op til flere gange - men løven og fuglen fandt hun ikk :D:D:D *G*
    men da den kom op på skærmen igen , forsøgte hun at springe på den , desværre var tv skærmen i vejen ;D;D

elsker når hun tosser sådan ^^

Kommentér på:
grineflip del 2...(sjove katte oplevelser)

Annonce