grineflip del 2...(sjove katte oplevelser) {{forumTopicSubject}}
tænkte lige jeg ville lave en ny indlæg på grineflip, syntes det andet var gået lidt i stå...
NimNim er simpelthen også bare så sjov.. en dag da kattenes værn bladet var kommet så jeg og læste det i min seng, så kom Nim op for at putte men det første hun ser er forsiden af bladet, en stor rød kat, og på et split sekundt var hun 3 gange så stor end hun egentlig var og hoppede sidelæs hen af sengen... jeg tog derefter baldet tættere på hende for at se hvordan hun ville reagere og hun væste og spruttede helt vildt og smed sig ned med benene i vejret og endte med at trille ud over sengekanten... jeg var nok flad af grin... hehe lille tosse...
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 123
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
Røskva er ikke normalt interesseret i vores fjernsyn og det vi ser på det, men nu har vi fundet ud af at vi åbenbart ser det forkerte! *gg*
Vi sad en aften og zappede rundt, der var intet interessant i tossekassen, og på AnimalPlanet som ellers står for 30 % af unerholdningen herhjemme var der et fugleprogram.. Gaaaab, men i samme øjeblik som Røskva hørte alle fuglelydene fra fjernsynet kommer hun tonsende og giver vores fjernsyn sådan en omgang. Vi slår væk for sjov og hun mister interessen straks. Vi slår tilbage igen og fjernsynet får sådan en omgang til *gg* De fugle skal åbenbart have en på sinkadusen
Det sjove er at hun (har vi fundet ud af nu) kun fokuserer på fjernsynet når der er noget med fugle i fjernsynet. Ellers er det verdens mest uinteressante møbel... Men fuglene, WHAHAHA de skal ha´
Så vi overvejer lidt at investere i en fugledokumentar, så hun kan tosse rundt, når det passer frøkenen
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
LOL, og så lige nu musene i tegnefilmen Basil Mus
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 123
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Så jeg begyndte at sige nej når det var, og hun har desværre stille og roligt mistet interessen for det :o/
sep 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 2 Emner: 43 Svar: 151
Så kom der et program med katte .... (Sofus var vidst faldet i søvn)
I TV'et var der en kat der sagde MIAV og Sofus hoppede traks op og kiggede ud i haven for at se om der var nogen kat.....det var der så ikk'. Endelig fik han øje på kattene i fjernsynet og han begyndte at hoppe op og ned at fjernsynet og mijave .... hehe det så virkelig sjovt ud
Denne her historie er nok ikke så sjov , men Sofus så virkelig sjov ud
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.048
Det ikk så tit soffi ser tv , men vis hele familien gør , ser hun da klart med
men da den kom op på skærmen igen , forsøgte hun at springe på den , desværre var tv skærmen i vejen ;D;D
elsker når hun tosser sådan ^^
grineflip del 2...(sjove katte oplevelser)