1.161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Så er vi hjemme igen med Milo Så er vi hjemme igen med Milo

Så er vi kommet hjem fra det sønderjyske hvor vi har været en uge i mine svigerforældres hus, hvor vi også havde Milo med smiley

Vi fik også besøg af nogen venner der var der fra tirsdag til søndag. Min største frygt var nok at de venner ville komme til at lukke Milo uden for ved et uheld smiley Men heldigvis skete det ikke, alle drengene var gode til at undgå han kom med ud, og i sær ham der røg som gik uden for en del gange i løbet af dagen. Så er stolt af vores venner der smiley Men er også stolt af Milo smiley

Milo tog det hele så super flot. Han stresser dog lidt når han skal køre bil og han vil ikke i hans transportkasse, hvilket har givet mig nogen kradser men det er okay smiley Vi har brugt feliway til ham når han skal transportes og det har virket en hel del faktisk. Så meget at han både på turen derned og hjem faktisk ganske kort sov i bilen smiley

Han var også lidt stressede de første dage, og jeg var lidt bekymret for ham, da det ikke så ud til han ville i hans kattebakke smiley Men der kom en fin lille pølle om morgen tirsdag, troede ikke man kunne blive så glad for en pølle smiley

Men ellers klarede han det godt, selvom han virkede ret bange for en hver lyd der kom i huset og han de første dage miavede en del efter mig, som for at fortælle hvad han oplevede tro jeg, eller for at høre hvor jeg var henne smiley

Den første og den sidste nat, hvor vennerne ikke var her, fik både hunden og Milo hele huset, ellers sov de inde hos os med lukkede dør mens vores venner var her.

Alt i alt gik det super godt, og til trods for han ikke kan lide køreturen, kunne jeg nemt finde på at tage ham med endnu engang, for han omstiller sig hurtigt til nye steder, hvilket er super rart smiley men vil kun tage ham med rundt hvis vi har bil, synes ikke han skal igennem det offentlige transport smiley

Plus så fik jeg også en ny aktiverings bræt til ham som min mor købte til mig igår da vi var ude at fødselsdags shoppe for mig smiley Som vi har taget i brug og Milo er allerede dygtigt til den smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er vi hjemme igen med Milo
Kommentér på:
Så er vi hjemme igen med Milo

Annonce