{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

kat i snor eller sele {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe tænkt på, at jeg vil have en kat når Nikolaj og jeg flytter sammen n(en af Nuggis killinger). men det bliver en indekat, så jeg havde tænkt mig at den skal luftes i snor (i halsbåndet) eller i en sele. men jeg har aldrig gjort den slags før, så jeg vil gerne høre jeres mening og erfaringer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat i snor eller sele
  • #1   8. okt 2006 Forresten det er Achena Nikolajs kæreste der skriver

• #2   8. okt 2006 Hvis i skal vænne killingen til det er det bedst at gøre det så tidligt som muligt, bare vænne killingen til at have selen på.. Da mine blev 14 uger prøvede jeg at give dem sele på, men det var umuligt, så vi byggede en løbegård istedet.. smiley
    der er delte meninger om det er godt eller skidt for katten at gå i snor, men så længe den kommer ofte ud og får lov til at indfrie sine dyreinstinkter ser jeg intet galt i det - men hvis killingen aldrig har prøvet at være ude før, ved den heller ikke hvad det er og kan derfor godt være skræmt første gang den skal ud og gå "på egen hånd" ( med jer i ryggen ) smiley

• #3   8. okt 2006 Christien w: jeg havd eos tænkt tanken løbegård, men vi skal bo i en lejlighed i starten.. jeg havde nemlig tænkt på at der altid er grønen arealer og så kunne jeg tage deru dmed en lang snor til den, og så lade den lege i det fri.. men jeg ved det ikk helt.. måske skulle man også bare holde den inde.
    ved du om man kan skade katten ved at have den i snor eller sele?

• #4   8. okt 2006 jeannette B: det går godt med de små pus.. de er så søde.. jeg har ikk fået taget nye billeder af dem her i weekenden da jeg er kommet til skade med mit knæ (gled i noget vand på et gulv), så jeg kommer først op til nikolaj på tirsdag, men jeg skal nok tage en masse billeder:) så laver jeg en fælles profil til dem, indtil vi kan skrive mere om hver enkelt killing

• #5   8. okt 2006 Du kan skade katten hvis den vikler sig ind i snoren eller slår sig på noget ude i naturen.. Men eller har jeg ingen viden om seler og snor kan skade dem.. men tror det ikke - bare hold øje med at den ikke er for stram men alligevel stram nok til killingen ikke kan slippe ud af selen..
    Personligt syntes jeg det er en god ide at killingen kommer ud da det ligger til dens natur.. - Men dette er igen individuelt.. Det kan også ske at killingen slet ikke vil ud men helst vil være senge hygger smiley

• #6   8. okt 2006 Det bliver rigtigt godt med noget mere information om killingerne, glæder mig til de nye billeder

• #7   8. okt 2006 Christine W: jeg syens også det at være ude er en del af deres natur, det er derfor jeg spørger så meget til det med seler.. jeg synes nemlig ikk jeg har kunnet finde god info om det nogen steder

• #8   8. okt 2006 jeg skal nok skrive til jer nå rjeg får nyt på om killingerne.. det e rjo mest mig der bruger profilen herinde, for Nikolaj mener at jeg er bedst til det her hehe

• #9   8. okt 2006 Jeanette: ja, og jeg troede ikk der var sket noget, selvom jeg godt nok fik en blå bule på knæet.. men da jeg var til stævne igår og kigge, gjorde det pludselig ondt nå rjeg skulle dreje foden, gå på trapper osv.. så hvis det ikk er bedr ei morgen tager jeg lige til lægen

• #10   8. okt 2006 Av av... knæ skader er noget af det værste jeg ved... håber det snrt går bedre for dig smiley

• #11   8. okt 2006 jeanette: håber også det blive rbedre.. det er bare en dum grund til det gør øndt.. jeg var på arbejde, og så kom jeg ind i frokost stuen, og jeg havde lige vandet blomsterne derinde.. men der er så nogen der har hældt vand i underskålen (havde jeg ikk set), så det vand jeg havde kommet ned til palmen var løbet ud af krukken og ned i underskålen så det flød over.. så gled jeg og forvred knæet...:(

• #12   8. okt 2006 Tak skal i have:)

• #13   9. okt 2006 jeg har timon i sele da jeg bor i lejlighed og der kommer mange mærkelige folk uden for, så vi valgte at det var det bedste. timon klare sig rigtig godt og den ELSKER når vi går tur med den, eller den får lov til at løbe i sele lige uden for vores dør. jeg har hørt mange sige til mig at det er dyreplageri, men jeg syntes personligt at det er bedre end slet ikke at komme ud. jeg syntes du skal prøve og se hvad der sker når du putter den i selen... måske kan den lide det, måske ikke...

potekram, og god bedring med knæet

• #14   9. okt 2006 Jeg går af og til tur med min i sele - har kun mødt enkelte der har kigget skævt til det. Og katten nyder bare en go gåtur ned til åen f.eks. smiley Eneste er at hundeejerene først sent opdager/fatter det er en kat man har og pludselig skal til at kalde deres hunde ind ect. - fordi de troede det var en hvalp man kom med...

Kommentér på:
kat i snor eller sele

Annonce