422 visninger
|
Oprettet:
EFTERLYSNING i Albertslund Vest {{forumTopicSubject}}
Med fare for at det er det forkerte sted jeg lægger mit nødskrig prøver jeg alligevel her.
Min kat er væk.
Mivs, min dejlig pigeskovkat er forsvundet fra hjemmet i fredags, d. 6/10 2006 om morgenen.
Hun er hvid med store gyldne/orange plamager og gul/grønne øjne.
Hun er 100% indekat, også af sind og vi savner hende forfærdeligt.
Hvis du ser eller har set hende, så vær sød at ringe til 2166 8675.
Dusør gives.
jul 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 39 Svar: 206
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 61 Svar: 304
okt 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
jeg bor i Vest midt på Egelundsvej. Det er virkelig pænt af jer.
okt 2006
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
En nabo (huset lige bag vores ) ringede i går aftes og sagde de havde set en der lignede hende spæne i fuld skrue væk fra huset. Vi var ude og lede med 2 timers mellemrum hele natten, men uden resultat.. Her til aften var jeg igen afsted for at dele efterlysninger ud, og da jeg var næsten hjemme så jeg pludselig et glimt af en der lignede. Jeg listede ind på katten forfra og ca. 20 meter fra den satte jeg mig på hug og kaldte.. Det var sørme hende.
Hej hej mor synes hun at sige.. kæle knurre og nusse som om hun slet ikke havde været væk i 6 hele døgn.. Pokkers til kræ.
Nu ligger hun her efter at have spist sig mæt og have hvæsset sine klør mindst 20 gange i kattetræet, og kigger spørgende på mig. Hvad skal al den postyr til for, synes hun at sige..
Altså pokkers til kræ
1000 tak til jer for jeres medleven og hjælpsomhed..
Mange hilsener
Jeannette
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
Det var SÅ godt hun lige var der hvor du kom, hvor er jeg glad på jeres vegne, dejligt.
Mange glade hilsener Janne.
EFTERLYSNING i Albertslund Vest