{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING BOBBER!!! {{forumTopicSubject}}

**** DUSØR GIVES ****

HAR DU SET VORES KAT "BOBBER"?
HAN ER 6 MDR. GAMMEL, HELT HVID MED BLÅ ØJNE OG ER ENDNE IKKE ØREMÆRKET ELLER KASTRERET. HAN BURDE HAVE ET SORT HALSBÅND PÅ MED NAVN, ADRESSE OG TELEFON NR. - MEN HAN KAN HAVE SMIDT DET!!!

HAN HAR IKKE VÆRET HJEMME SIDEN DEN 27.10.2008.
HAN KAN VÆRE BLEVEN SKRÆMT OG LØBET LÆNGERE VÆK - MÅSKE KAN HAN IKKE SELV FINDE HJEM.

HAR DU SET ELLER FUNDET VORES KAT SÅ KONTAKT OS VENLIGST:
FAM- HAMMER-NIELSEN
LODAGER 11,2620 ALBERTSLUND
TLF 43649600 - 50512620

HJÆLP OS MED AT FINDE BOBBER VI SAVNER HAM RIGTIG MEGET

DUSØR GIVES

håber der er nogle gode katte mennesker her i albertslund området der vil hjælpe med at kigge efter bobber - bobber er min søsters kat og jeg vider bringer blot efterlysningen for hende.
da han er en meget meget smuk kat kan der være nogle som har taget ham - håber på hjælp

vi i har set ham eller tror i har set ham kan i også kontakte mig her inde på kattegalleri

mvh charlotte smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING BOBBER!!!
  • #1   31. okt 2008 Håber I finder Bobber snart - smider lige jeres efterlysning rundt på andre kattefora,.

• #2   31. okt 2008 uhh mange tak smiley håber også vi finder ham der er 3 små børn her hjemme som er helt ude af den smiley

• #3   31. okt 2008 Prøv at se efter på www.dyrenesbeskyttelse.dk under *Dyr fremlyses*, om nogen har fundet ham.
    I kan også selv efterlyse ham derinde (evt. med billede).

Læg evt. noget brugt kattegrus ved det sted, han plejer at komme ind og ud.

Held og lykke - familien Hammer-Nielsen's moster Hanne!

• #4   31. okt 2008 mega ; det med kattegrus er det fordi lugten er genkendelig eller hvad?? bare nysgerrig ;-D
    kim p : jeg håber virkelig i finder ham. held og lykke

• #5   31. okt 2008 ... og meld ham efterlyst hos dyrlæger, dyreinternater, kattehjem.

Bed naboerne være opmærksomme - måske er han blevet lukket inde i et skur eller kælder el. lign.

Måske er han slet ikke så langt væk, så led efter ham - også sen aften.

En annonce i lokalavis kan også være en god ide.

Jeg krydser fingre for, at Bobber snart er hjemme i god behold!

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #6   31. okt 2008 Hej

Åhh stakkels misser..Jeg bor i Albertslund ikke ret langt fra Lodager, kun et par veje derfra, så du kan tro jeg nok skal kikke efter ham. Jeg vil gå nogle ture i områderne.og tage lidt kattemad med. Er han til at få kontakt med, hvis jeg ser ham. ?

• #7   31. okt 2008 janne b - det skulle han være men han kan jo være bange..

HAR KONTAKTET DIVERSE DYRLÆGER, FALK, INTERNATER, NABOER OG HÆNGT EFTERLYSNINGS SEDLER OP, DER BLIVER KALDT EFTER HAM JÆVNLIGT..

• #8   31. okt 2008 I skriver, at katten er hvid med blå øjne.

Kan han høre?
    Hvis ikke, er han et nemt offer for både trafikken og hunde (der kommer bagfra).

Se også efter under buske, om han skulle hænge fast med sit halsbånd.
    De såkaldte sikkerheds-halsbånd er nemlig ikke sikre, da de forudsætter en pæn vægt for at udløses. (Hader halsbånd til katte).

Krydser fingre for, I finder ham!

• #9   2. nov 2008 jesp han kan godt høre det er testet

• #10   3. nov 2008 Hej alle..

bobber er fundet mange tak for jeres hjælp..

• #11   3. nov 2008 smiley Hvor er det en dejlig nyhed smiley

Skriv da gerne lidt mere om, hvordan han blev fundet ...

• #12   4. nov 2008 jamen min søster havde gået rundt med flyers ind af dørene i alle husene omkring - om onsdagen og lørdag er der så et ældre ægtepar der ringer ogsiger at de har ham der inde. hun tager over og henter ham, og de fortæller at deren gamle hankat næsten lig er død og fortæller at bobber her kunne komme og gå som det passede ham - de havde fundet alle katte tingene frem og havde planer om at køre ham til dyrlægen om mandagen og få ham øremærket og sådan (underligt) de sagde også at han elskede at køre bil. og at de havde haft ham siden tirsdag aften... men nu er han hjemme og det er han rigtig glad for og er i dag bleven kasteret og øremærket.

vi håber ikk det gentager sig med at han sådan bliver væk? underligt han ikke er kommet hjem når det var mindre en 50 meter væk han var - men tror nu gerne de ville have beholdt ham smiley

• #13   4. nov 2008 "... underligt han ikke er kommet hjem når det var mindre en 50 meter væk han var - men tror nu gerne de ville have beholdt ham smiley "

Og måske ville han også gerne været blevet!

Men stort tillykke med genforeningen.

• #14   4. nov 2008 Tak for forklaringen. Det var så flyers i folks brevsprækker, der gav gevinst smiley Så dejligt at I fandt ham.

Jo skrækkeligt at det gamle ægtepar havde snuppet ham sådan bare ... men også lidt sødt. De må da være helt skruk efter en ny kat. Jeg håber de finder ud af at hente en kat på dyreinternat. ... ellers ved din søster hvor hun skal lede Bobber næste gang smiley

• #15   5. nov 2008 tinka smiley ja tror også de savner kat... og bobber bliver hjemme til han er kommet sig over kasterationen..

Mega smiley neeej han var skam super glad for at komme hjem - løb hen til pernille da hun kom og hentede ham og var rigtig glad for at se sit søster "missepigen" igen smiley tror nu han nyder hjemmet...

Kommentér på:
EFTERLYSNING BOBBER!!!

Annonce