Ude eller indekat ? Hjælp..! {{forumTopicSubject}}
Vi har købt vores dejlige lille Pjevs som indekat.. Men her på det seneste er hun begyndt at miave ved døren når vi går ud .. vi bor på 1. sal med egen opgang så der render hun nogengange ude.. Men det er bar somom at det ikke helt er nok for hende mere.. hun miaver virkelig meget !
så for en halv time siden gav jeg hende sele og snor på og tog hende med ud i 20 min.. Og det hjalp.. I Starten var hun bange og rystede men da jeg ville gå hjem til lejligheden igen blev hun mere modig og ville gå mere..
Da jeg tog hende med op i lejligheden igen miavede hun lige i et par min. ved døren og nu render hun bar rundt og leger.
Da vi købte hende fik vi at vide hun var en indekat selvom det var en gård hun blev hentet fra.. Man kunne tydeligt se at hun var utryg ved at være ude, så vi så det ikke som en hindring da hun skulle med os hjem..
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre .. skal hun lukkes ud ? Det piner mig hver gang jeg hører hendes miaven!
PFT
Sabrina
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 5
sep 2006
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 20
Jeg tilslutter mig helt klart ideen med neutralisering. Begge vores er neutraliseret, og vores hunkat mjaver ikke så meget som hun gjorde før indgrebet. Se om det hjælper.
Ang. selen så har vi også erfaringer med, at det giver dem smag for det frie liv. Så enten er det så tit som muligt eller aldrig.
Husk dog på at der som sagt er stor forskel på katte!
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
sep 2006
Ude eller indekat ? Hjælp..!