{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Ude eller indekat ? Hjælp..! {{forumTopicSubject}}

Vi har købt vores dejlige lille Pjevs som indekat.. Men her på det seneste er hun begyndt at miave ved døren når vi går ud .. vi bor på 1. sal med egen opgang så der render hun nogengange ude.. Men det er bar somom at det ikke helt er nok for hende mere.. hun miaver virkelig meget !
så for en halv time siden gav jeg hende sele og snor på og tog hende med ud i 20 min.. Og det hjalp.. I Starten var hun bange og rystede men da jeg ville gå hjem til lejligheden igen blev hun mere modig og ville gå mere..
Da jeg tog hende med op i lejligheden igen miavede hun lige i et par min. ved døren og nu render hun bar rundt og leger.
Da vi købte hende fik vi at vide hun var en indekat selvom det var en gård hun blev hentet fra.. Man kunne tydeligt se at hun var utryg ved at være ude, så vi så det ikke som en hindring da hun skulle med os hjem..
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre .. skal hun lukkes ud ? Det piner mig hver gang jeg hører hendes miaven!
PFT
Sabrina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ude eller indekat ? Hjælp..!
  • #1   12. okt 2006 Hvor gammel er det hun skal være før vi må det ?

• #2   12. okt 2006 Jeg overvejer det meget kraftigt.. sovom vi er blevet anbefalet p-piller... Tak for gode råd! smiley

• #4   12. okt 2006 I starten var vores katte også indekatte. Nu er de så blevet udekatte, men der er altså stor forskel på dem. Den ene er ude fra morgen til aften, mens den anden næsten ikke vil ud.
    Jeg tilslutter mig helt klart ideen med neutralisering. Begge vores er neutraliseret, og vores hunkat mjaver ikke så meget som hun gjorde før indgrebet. Se om det hjælper.
    Ang. selen så har vi også erfaringer med, at det giver dem smag for det frie liv. Så enten er det så tit som muligt eller aldrig.
    Husk dog på at der som sagt er stor forskel på katte!

• #5   13. okt 2006 Lisa B..... Hvad er det for noget sluder at en kat har bedst at at være ude kat.... sikke en omgang vrøvl....... mine 3 inde katte har det sq fint....

Naja

• #6   13. okt 2006 Hun har hele tiden haft det fint som indekat.. Men også nu i skrivende stund render hun rundt og piver og piver.. det er ikk sjovt at høre på .. smiley Man blir næsten helt ked fordi man ikk kan finde ud af hvad hun vil..

Kommentér på:
Ude eller indekat ? Hjælp..!

Annonce