1.611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Arion- Kattefoder Arion- Kattefoder

Er der nogle der har erfaringer med mærket Arion? Jeg bruger noget fra bilka til killinger nu, men jeg synes deres maver bliver oppustede og de prutter utrolig meget. Det lugter ikke så godt. :o)
Derfor vil jeg gerne bruge lidt ekstra penge på foder, men heller ikke mere end nødvendigt. Jeg kan købe 10 kg Arion for 398.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arion- Kattefoder
  • #1   18. okt 2006 Prøv at kigge på indholdsfortegnelsen:
    Arion: Kyllingemel, majs, majsgluten, kyllingefedt, ris, .....

Og f.eks et mærke der blev diskuteret i sidste uge
    Nutra nuggets:Kylling ( 18% ),laks (18%) usigtet kyllingemel, hele brune ris, kyllingefedt……

Jeg har kun taget lige det første af begge med, for det der står først er det der er mest i af.
    Katte er jo rovdyr og behøver kød - hvis du var kat, hviklet af de 2 mærker her ville du vælge ?
    Og nu er det ikke fordi jeg vil anbefale Nuggetsne men jeg ville da vælge dem HER frem for Arion.

• #2   18. okt 2006 jeg bruger Arion til mine katte og de elsker det samt er de flotte på det, når jeg så prøver noget andet vil de ikke have det, kun Arion virker for dem.
    men er altså også meget tilfreds med Arion fodret.
    jeg giver så kun kr. 325,- for 10 kg

• #3   18. okt 2006 dette her er så hvad jeg kan se der er i killinge foderet hos Arion:
    Ingredienser: Kylling, mejs majsgluten, kylling fedt, ris, æg, cikorie, mælkeprotein, hørfrø, vegetabilsk olie, tørgær, hydrolyseret fjerkræprotein, taurin, arginin, methionin, samt vitaminer og mineraler i korrekt mængde.

og her deres voksen foder:

Tilsat F.O.S og M.O.S for at undgå hårbolde problemer. Ekstra vitamin E sikrer immunsystemet. Bidrager til en god funktion af urinveje ved en lavere pH værdi i urinen. Ingredienser: Kyllingemel, majs, majsgluten, kyllingefedt, ris, tørre hele æg, cikorie, mælkeprotein, hørfrø, vegetabilsk olie, tørgær, hydroliseret kyllingeprotein, taurin, methionin, mineraler og vitaminer, EU godkendte antioxidanter. Ikke tilsat farvestoffer

så det da ikke så dårligt enda :O)

• #4   18. okt 2006 til Løkke.
    Hvor køber du dit foder. Man kan jo lige så godt spare hvor man kan.

• #5   18. okt 2006 Poly- Cats
    jeg kender slet ikke noget til det mærke du snakker om. Kan heller ikke finde noget hvis jeg søger på nettet.

• #6   18. okt 2006 Det andet var osse bare en tråd der kørte sidste uge - skal se om jeg kan hitte den :o)

• #8   18. okt 2006 Hvis i giver 398 for Arion, ville jeg da hellere købe Royal Canin, som jeg gør til mine store killinger, som også koster omkring 400 kr..

• #9   18. okt 2006 Mind hund har fået arion .. men ikke katten ..

• #10   5. apr 2008 Det er bare ikke alle katte der kan tåle RC... Mine to maine coons kaster op af RC så jeg har skiftet til arion også.....

Kommentér på:
Arion- Kattefoder

Annonce