{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Hjælp søges - killing 13 uger {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi har for et par dage siden fået en fin lille killing som går fint på kattebakke og er aktiv osv.

Vores bekymring er, at hun ikke kommer af med afføring på trods af, at hun spiser som hun skal og går på bakken når hun tisser.

Er der nogen som har et kvalificeret bud på, hvad det kan skyldes?

Vi har haft hende nu i 3 dage og er ret bekymret for bette Anna.

På forhånd tak for hjælpen.

//Pil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges - killing 13 uger
  • #1   19. aug 2016 Det tog min, som Kom I lørdags to dage før han lavede stort. Måske kan i prøve noget Zoolac? Det giver jeg min fordi han har forstoppelse.

  • #2   19. aug 2016 Utryghed og nervøsitet har en tendens til at gøre at katte holder på afføringen, det er ret normalt, men 3 dage er lige lang tid nok, hvis ikke der sker noget inden for det næste døgn, så skal du nok kontakte dyrlægen.
    Men prøv at give noget zoolac og kattemalt og sørg for at katten får masser af væske, du kan selvfølgelig ikke tvinge vand i den, men Giv den en masse dåsemad og kom gerne lidt ekstra vand ved så er du sikker på at der kommer væske i systemet, det handler jo om at katten ikke skal få forstoppelse.


  • #3   19. aug 2016 Tak for de gode råd. De første par dage har hun ikke rigtig spist men idag har hun både spist og drukket en del så vi håber at der kommer gang i maven. Hvis ikke prøver vi med zoolac og sker der stadig ikke noget så giver vi dyrlægen et kald. Igen, tak for de gode råd smiley

Kommentér på:
Hjælp søges - killing 13 uger

Annonce