312 visninger
|
Oprettet:
Renlighed? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen!
Altså min nye lille missekat, Grev Axel er ikke heeelt renlig endnu. Men hvad gør man egentlig når man skal skælde den ud, efter den har lavet 'stort' eller tisset, altså ikke i kattebakken? Og hvad kan man gøre for at lærer den det. Den går godt nok tit derud, men hvis vi ikke holder øje med den, går den altså om bag ved sofaen og tisser i hjørnet. Det er både trælst at gøre rent, og lugter. Og det bedste ville jo være at spørge jer.
Jeg har haft kat mange gange, men alle gange har vi fået dem da de var renlige, og et par uger ældre.
V.h Linea
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 16
- Linea
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
nov 2004
Ja, men han har ingen mor længere. Vi fik ham jo fra en gård, og synes altså det var bedre at han kom hjem til, os istedet for at dø. For han er ikke særlig stor nej. I starten havde vi også hans søster med hjemme, men det fungerede slet ikke, så vi beholdte ham.. Men mest fordi at han var den der havde ringest chance for at overleve.. Men han bliver holdt godt med selvskab af familien, og ikke mindst min hund
nov 2004
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
Samtidigt vaskede jeg meget omhyggeligt af med grundrens, hvor hun havde tisset anden steds - så lugten ikke var der mere.
Renlighed?