{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Renlighed? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen! smiley

Altså min nye lille missekat, Grev Axel er ikke heeelt renlig endnu. Men hvad gør man egentlig når man skal skælde den ud, efter den har lavet 'stort' eller tisset, altså ikke i kattebakken? Og hvad kan man gøre for at lærer den det. Den går godt nok tit derud, men hvis vi ikke holder øje med den, går den altså om bag ved sofaen og tisser i hjørnet. Det er både trælst at gøre rent, og lugter. Og det bedste ville jo være at spørge jer.

Jeg har haft kat mange gange, men alle gange har vi fået dem da de var renlige, og et par uger ældre.

V.h Linea smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlighed?
  • #1   22. okt 2006 Jamen hvor gammel er dit lille pus?

• #2   22. okt 2006 Jeg vil skyde på den er omrkign de 7-8 uger. Da vi fik den fra en gård, ved jeg det faktisk ikke. Men ikke særlig gammel i hvertfald. Du kan jo kigge på billederne, hvis du ikke allerede har set dem smiley

- Linea smiley

• #3   22. okt 2006 Jeg har li kigget og ku se han var meget lille smiley Har han gået ude og måske ik set en bakke før?? Du har osse fået ham alt alt for tidligt og måske får du flere problemer da han slet ik er klar til at flytte hjemmefra før han mindst er 12 uger smiley men nu har du jo fået ham ....jeg ville sætte ham på bakken mange gange om dagen for at vise ham hvor han skal komme a med sine "ting" og når han gør noget vil jeg rose ham heeeelt vildt smiley

• #4   22. okt 2006 Tak for svarende, det vil jeg gerne prøve smiley

Ja, men han har ingen mor længere. Vi fik ham jo fra en gård, og synes altså det var bedre at han kom hjem til, os istedet for at dø. For han er ikke særlig stor nej. I starten havde vi også hans søster med hjemme, men det fungerede slet ikke, så vi beholdte ham.. Men mest fordi at han var den der havde ringest chance for at overleve.. Men han bliver holdt godt med selvskab af familien, og ikke mindst min hund smiley

• #5   22. okt 2006 Ja, men synes nu han har en god katte adfærd allerede - men det rigtig det du siger. Men jeg tror jeg vil begynde at tage ham med ud på den gård igen et par gange om ugen.. Men jeg tror ikke det er fordi han er utryg, for han er simpelthen så legesyg og modig smiley Men det vil jeg prøve!

• #6   22. okt 2006 Har selv haft en urenlig kat, og det hjalp rigtig meget, at jeg dryppede baldriandråber i kattebakkene - havde nemlig 2 til hende - og det virkede sammen med masser af ros, hver gang hun gik på bakken.
    Samtidigt vaskede jeg meget omhyggeligt af med grundrens, hvor hun havde tisset anden steds - så lugten ikke var der mere.

Kommentér på:
Renlighed?

Annonce