{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken race?
  • #2   24. sep 2016 Okay, har du et bud på hvilken blanding?
    smiley


  • #4   24. sep 2016 Hvis ingen af forældrene har stamtavle, er det ikke til at vide, hvad katten er blanding af. Det sker i sjældne tilfælde, at man kan se, hvis en kat har perser i sig. Men ellers er det stort set umuligt og må blive et rent gæt. Og det ene gæt kan være lige så godt som det andet.

    Jeg har en Maine Coon blanding. Og jeg ved det kun, fordi jeg selv har haft hans mor boende. smiley


  • #5   24. sep 2016 Okay smiley ja det er ikke altid så let at kende til faren smiley

  • #6   24. sep 2016 en langhåret huskat smiley
    og så en køn en af slagsen smiley


  • #8   25. sep 2016 Hvor ser han skøn ud smiley

    Men ja som de andre siger så kan han være en blanding af alt muligt, det bliver rent gætværk, for faktisk kan der være flere forskellige racer i ham langt ude i generne, eneste 100% sikre der er at sige er at begge forældre er bærer af langhårsgenet.

    Mit gæt er at der kunne være noget MCO eller NFO i ham, dette bygger jeg udelukkende på at han har tuffer på ørene, jeg kan nemt være helt galt afmacheret og det er som sagt et skud i tågen, samt der kan være mange andre racer i ham.

    Men summa summarum din kat er totalt ligeglad han er bare en kat og vil elske som en kat, race og alt andet er totalt ligegyldigt. Og det burde det egentligt også være for dig, for du har ingen mulighed for nogensinde at finde ud af det, alle kan komme med alle mulige gæt og ingen ved det. Elsk din kat for det den er, en smuk blandingskat. smiley


  • #9   25. sep 2016 Det er helt sikker at jeg elsker ham for den han er, han er min bedste ven! smiley synes bare at det ville være spændende, hvis der var et svar på det smiley
    MCO og NFO hvad betyder det?
    smiley


  • #10   25. sep 2016 MCO = Maine Coon
    NFO = Norsk Skovkat

    Ja selvfølgelig er det interessant hvis man kunne forske i kattens gener, men det er bare slet ikke nemt, særligt fordi mange racer har lignende træk, så derfor bliver det rent gætværk.
    Jeg har selv 2 huskatte som folk spørger om der ikke er noget racekat iblandet, og jeg kan kun svare PAS jeg aner det ikke for med den ene kender jeg kun udseendet på moderen og den anden aner jeg ikke hvor kommer fra og hvordan forældrene så ud, for mig er de bare huskatte og stolte af det smiley


  • #11   25. sep 2016 Så lærte jeg også noget i dag
    smiley
    Er helt enig ??


Kommentér på:
hvilken race?

Annonce