1.214 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvilken race..... Hvilken race.....

Er I?! smiley

Nu er der så mege snak om racer herinde. Hvilken race skulle i sætte jer selv under, hvis i skulle have et galleri?

Personligt skulle jeg under "blanding af racer". Jeg er en blanding af nordmand og dansker.
Så jeg er ikke helt raceren smiley :D smiley

Hvad med jer?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken race.....
  • #1   2. feb 2016 Huskat - ingen stamtavle smiley

• #2   2. feb 2016 Godt spørgsmål, der er noget indavl i mig så jeg må være en huskat smiley smiley smiley smiley smiley

• #4   2. feb 2016 Jeg kalder mig selv for pære dansk smiley
    Men går jeg længere tilbage er der kartoffel tysker ( ikke som fornærmelse, med tyskerne kom og dyrkede kartofler her i dk), jøde er det også og sidst men ikke mindst ungarsk officer, fra 1 verdenskrig og en portion tater, lige så blåøjet og leverpostejsfarved jeg er, så er min ældste søster brunøjet og mørkhåret med gylden hud og jo vi er fuldsøskende, min søster ligner mest en af fætrene, så de mærke gener slår nu og da igennem i familien.

• #5   2. feb 2016 Sindsmæssig passer jeg med den race jeg ejer mco.
    Hvis jeg skal kigge på min families stamtræ den en linje kan spåes tilbage til 1100 talet, ja så er jeg en rundkørsel.
    Bare de sidste 50- 100 år, er der Italienske , svensk, tysk og ja danske arner i stamtræerne. Og ellers lidt eruperisk landhandel.

• #6   3. feb 2016 Europé - overvejende nordeuropæiske aner smiley Min tipoldefar gennem far siden var en dansk herremand..

• #7   3. feb 2016 Jeg må vist være lidt international, så blanding af racer måske?

Måske endda Maine Coon blanding?

• #8   3. feb 2016 Hvis vi tager de sidste ca. 100 år tilbage på min fars side så er jeg pæredansk, af hvad jeg har fået af vide af min kære oldemor. På min mors side kan jeg kun gå 70 år tilbage og sige jeg er pæredansk smiley
    Halvdelen af familiens børnebørn (min generation) er så blanding af racer på min mormors side, her har vi 2 halve thailænderen og en halv grønlænder og så er vi tre pæredanskere smiley På min fars side er der vist også kun pæredanskere i børnebørnene af hvad jeg ved af smiley
    Men eftersom min fars slægt hedder Shönweller (kan ikke lige stave det), så vil jeg væde med at jeg er noget tysker også et sted langt ude. Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en slægtanalyse, bare for sjov, men har hørt de skulle være ret dyre smiley

• #9   3. feb 2016 Jeg er halv 3/4 westjyde og 1/4 kjøvenhavner, så jeg må høre under blanding af racer.
    Sindet passer bedst sammen med Kurilean Bobtail

• #10   3. feb 2016 jeg har familie i usa (emigreret for knap 100 år siden) i sverige (hvordan ved jeg ikke) og australien (mors mand). på min mors side er der "dandanel" så mon ikke det er fransk? kender ikke så meget til racer så pas !? =-O

Kommentér på:
Hvilken race.....

Annonce